icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو توقف تولید ۵ خودروی داخلی

توقف تولید ۵ خودروی داخلی

از ابتدای دی ماه امسال با اجرایی شدن معیار جدید میزان آلایندگی C02، تولید حدود پنج مدل خودروی داخلی به دلیل پاس نکردن این استاندارد متوقف خواهد شد

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: از ابتدای دی ماه امسال با اجرایی شدن معیار جدید میزان آلایندگی C02، تولید حدود پنج مدل خودروی داخلی به دلیل پاس نکردن این استاندارد متوقف خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" از ابتدای دی ماه امسال با اجرایی شدن معیار جدید میزان آلایندگی C02، تولید حدود پنج مدل خودروی داخلی به دلیل پاس نکردن این استاندارد متوقف خواهد شد.

براساس آنچه که در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو مطرح شده، از ابتدای دی ماه امسال معیار جدید میزان آلایندگی CO2 خودروها اجرایی خواهد شد.

با اجرایی شدن این استاندارد جدید، میزان آلایندگی CO2 خودروها برای هر کیلومتر پیمایش باید پایین‌تر از ۱۶۳ گرم باشد. سال آینده نیز این مقدار باید به کمتر از ۱۵۰ گرم برسد.

این در حالی است که براساس گزارش ارائه شده در شورای سیاست‌گذاری خودرو، حدود پنج مدل از خودروهایی که هم‌اکنون در کشور تولید می‌شوند به دلیل فن‌آوری موتورهای به کار رفته در تولید این خودروها، امکان سازگار شدن با این استاندارد و کاهش آلایندگی را نداشته و تولید آنها باید متوقف شود.

 جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب