icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید ایران خودرو در سایت اسکندریه عراق از مرز ۱۰ هزار دستگاه گذشت.

تولید ایران خودرو در سایت اسکندریه عراق از مرز ۱۰ هزار دستگاه گذشت.

تولید ایران خودرو در سایت اسکندریه عراق از مرز ۱۰ هزار دستگاه گذشت.

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: تولید ایران خودرو در سایت اسکندریه عراق از مرز ۱۰ هزار دستگاه گذشت.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ، سعید تفضلی معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: در حالی که مشکلات داخلی عراق ارسال قطعات را بارها متوقف و یا مختل کرده، ایران خودرو توانست تولید ۱۰ هزار خودرو در ۱۶ ماه گذشته در سایت اسکندریه عراق را رقم بزند.

 

وی این محصولات را شامل ۴۸ دستگاه رانا ۴۸دستگاه سمند، ۱۳۴۴ دستگاه ۴۰۵ و ۸۳۰۴ دستگاه پژو پارس عنوان کرد که به صورت اس. کی. دی. ارسال شده و گفت:  با توجه با اختصاص خط  دوم سایت اسکندریه به وانت آریسان،  از ابتدای بهمن ماه آریسان نیز به سبد تولیدات ایران خودرو در سایت اسکندریه اضافه می شود.

 

تفضلی تولید آریسان در این خط را ساعتی سه دستگاه و روزانه ۳۰ دستگاه ذکر کرد که قابل افزایش به ساعتی ۱۰ دستگاه هست و گفت: بر اساس سفارش ها، در نیمه دوم امسال ۱۵ هزار دستگاه  شامل  پنج هزار سمند ، پنج هزار ۴۰۵  و پنج هزار دستگاه وانت اریسان در سایت اسکندریه  تولید خواهد شد.

 

معاون صادرات ایران خودرو با اشاره به برنامه و توافق با شرکت نبع زمزم نماینده ایران خودرو در عراق، گفت: تندر ۹۰ و دانگ فنگ در کلاس های متنوع نیز توسط ایران خودرو در این سایت تولید خواهد شد.

 

وی افزود: سایت تولید ایران خودرو در اسکندریه،از ۲۰ فروردین ۹۳ آغاز به کار کرد و تولید انبوه محصول در این سایت از اوایل مرداد ۹۳ آغاز شد.

 

تفضلی فروش دانش فنی و  مهندسی توسط ایران خودرو را از جمله ویژگی های تولید در سایت اسکندریه ذکر کرد که نوعی صادرات به حساب می آید و گفت: در ۱۶ ماه گذشته تیم های مهندس و اپراتوری ایران خودرو برای ایجاد بسترهای تولید و ارتقای کیفیت به صورت مدام در سایت اسکندریه فعال بوده اند.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

ایران خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب