icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تویوتا قیمت خودروهای ژاپنی خود را کاهش داد

تویوتا قیمت خودروهای ژاپنی خود را کاهش داد

تویوتا اعلام کرده است که قیمت های 10 مدل خودروی ژاپنی که قرارداد آنها قرار است در 15 ژانویه منعقد شود را کاهش داده است.

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

محصولات تویتا

تویوتا اعلام کرده است که قیمت های 10 مدل خودروی ژاپنی که قرارداد آنها قرار است در 15 ژانویه منعقد شود را کاهش داده است.

این کاهش قیمت ها برای پرادو,روکاس,پریوس,پریوس V , FJ کروزر,یاریس, RAV4 ,کرولا هچ و هر دو سری های 200 و 70 لندکروزر اعمال شده است.

ضمنا,قرار داد کاهش قیمت های مدل های ژاپنی تویوتا مانند HiAce , پریوس C و 86 در اواخر ربع اول سال با کمی تغییرات در آنها منعقد خواهد شد.

به خاطر سر هم بندی محلی, مدل های آلتونا, Aurion و کمری تحت تاثیر این کاهش قیمت قرار نمیگیرند.

همینطور محصولات تایلندی تویوتا مانند هیلوکس,کورولا سواری یا کلوگر ساخت ایالات متحده به لطف قرارداد های تجارت آزاد موجود با آن کشور ها نیز تحت تاثیر قرار نمیگریند.

با سقوط حقوق واردات برای خودروهای ژاپنی از 5 درصد به 0,بزرگترین پس انداز برای گران قیمت ترین مدل های تویوتا صورت گرفته است,همچنین برخی مدل های لندکروزر 200 تا 7630 دلار کاهش قیمت دارند.

 محصولات تویتا ژاپن

از سوی دیگر این اغییر قیمت ها,یاریس تا 800 دلار,کرولا تا بیش از 500 دلار(به جز دل کرولا اسنت اسپورت,که تا 800دلار کاهش میابد)و RAV4 تا 2300 دلار برای بالاترین مدل های آن کاهش قیمت خواهند داشت.

کاهش قیمت ها فقط به خاطر از بین رفتن حقوق واردات نیست,بلکه به خاطر ایجاد کمی تغییرات در مدل 2015 این خودروها نیز میباشد.

با اینکه کاهش قیمت قرار است به تدریج به توجه به دسته و نوع خودرو,جا به جایی و نوع سوخت فاز بندی شود,تویوتا برای آن دسته از خودروهایی که از 15 ژانویه سریعا تحت تاثیر  FTA قرار نمیگیرند,سوبسیدی برای هزینه های آنها در نظر گرفته است.

مدیر اجرایی بخش فروش و بازاریابی تویوتای استرالیا گفته است که "بر اساس نتایج فروش سال 2014,انتظار میرود این حرکت در کاهش قیمت ها برای بیش از 100000 خودروی تولیدی تویوتا در سال جاری – یا بیش از نصفی از فروش های سالانه ی تویوتا در استرالیا نتیجه دهد"

"ما میخواهیم که برندمان با این ویژگی که بهترین تجربه ی خرید را برای مشتری فراهم میکنیم,شناخته شود"

"این حرکت جسورانه در کاهش قیمت ها بخشی از تعهد جدید تویوتا به افرادی است که از این برند خودرو خریداری میکنند"

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب