icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تویوتا راو 4 2016 با موتور های هیبریدی در نمایشگاه خودروی نیویورک

تویوتا راو 4 2016 با موتور های هیبریدی در نمایشگاه خودروی نیویورک

به گزارش پردیس خودرو تویوتا راو 4 2016 هیبریدی فروش خود را روز پنجشنبه نمایشگاه اتومبیل نیویورک آغاز کرد.

دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش پردیس خودرو تویوتا راو 4 2016 هیبریدی فروش خود را روز پنجشنبه نمایشگاه اتومبیل نیویورک آغاز کرد.کمپانی میگوید سیستم موتور دوستار محیط زیست قدرت و سرعت بیشتری نسبت به راو 4 معمولی برای این مدل جدید فراهم میکند,مسافت خوبی را نیز طی میکند.بقیه ی خانواده ی راو 4 2016 نیز به بخش هیبریدی تویوتا پیوستند.

این مدل هیبریدی در دو مدل ارائه خواهد شد : XLE و محدود شده.هر دو مدل دارای ویژگی انتقال نیرو به همه ی چرخ ها و چرخ های 17 اینچی میباشند.6 رنگ موجود خواهد بود که عبارتند از سفید,صدفی,خاکستری متالیک,نقره ای متالیک,صدفی مایل به مشکی و آبی.

راو4 استاندارد در 4 نوع خواهد بود : LE , XLE , محدود و SE جدید.

راو 4 دارای کمربندهای ایمنی جدید و چراغ های جلوی LED ,چراغ های متحرک و بوق های بلند,سپر عقب جدید و بالابر بار,طراحی فرمان جدید و سه رنگ جدید میباشد  : نقره ای آسمانی متالیک,مشکی کشمشی متالیک و آبی طوفانی.

دیگر ویژگی های جدید عبارتند از صفحه ی نمایش 7 اینچی,فرمان با پوشش چرمی(به جز مدل LE),طراحی جدید دنده کنترل قفل و پنجره با مواد به کار رفته ی جدید,آفتابگیر های جدید,یک پورت USB اضافی و رنگ های داخلی جدید.حسگر های پارک عقب و جلو,سیستم مسیریابی و دوربین دید اطراف همه آپشن های قابل سفارش هستند.

 

مدل SE جدید سال 2016 دارای چرخ های 18 اینچی,صندلی های سافتکس با تنظیم کننده ی برقی,سپر جدید و طراحی پایین تر پنجره,پدال ها و یک خط بالای سر مشکی میباشد.همچنین دارای دو نوع تون رنگ است : یکی از این سه رنگ برای بالای خودرو – کاملا سفید,مشکی صدفی و آبی طوفانی الکتریکی – به همراه نقره ای متالیک در قسمت های پایینی.

راو 4 2016 یکی از اولین خودروهای تویوتا است که از آزمون های امنیتی تویوتا سربلند بیرون آمده است,مجموعه ای از ویژگی ها از جمله سیستم پیش از برخورد,هشدار قبل از برخورد,هشدار خارج شدن از لاین,نورافکن های خودکار و رادار کنترل سرعت.TSS بر روی مل های محدود راو 4 استاندارد است و برای بقیه ی مدل ها آپشن است.سیستم TSS نقریبا 300 دلار برای خودروهای فشرده و 500 دلار برای مدل های سایز متوسط و ویژه هزینه دارد.راو4 یک خودروی فشرده و کوچک است.

فروش راو 4 در پاییز امسال آغاز میشود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب