icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تویوتا کمری همچنان در صدر پرفروشترین ها

تویوتا کمری همچنان در صدر پرفروشترین ها

تازترین آمار ها نشان می دهد که تویوتا کمری محبوب ترین خودرو در کانادا می باشد و در صدر پرفروشترین خودروی سال قرار گرفته است.

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:تازترین آمار ها نشان می دهد که تویوتا کمری محبوب ترین خودرو در کانادا می باشد و در صدر پرفروشترین خودروی سال قرار گرفته است.

 

 

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" رقابت بین تویوتا کمری و فورد فیوژن سالهاست که در کانادا در جریان می باشد. در این چند سال گذشته مقام پرفروشترین خودوری کانادا بین کمری و فیوژن دست بدست شده است .در سالهای 2006 تا 2008 این مقام در دست کمری بود و در سالهای 2009 تا 2011 این افتخار نسیب فورد فیوژن شد.اما سال 2011 پایان خوش اقبالی فورد فیوژن بود چرا که فروش این خودرو در این سالهای با کاهش روبرو شده و کمری سلطان بدون حرف و حدیث این رقابت بود.

تویوتا کمری

تویوتا کمری 2015

 

از سال ۲۰۱۱ دوباره کمری به مدت دو سال بیشترین میزان فروش را از آن خود کرد. سال ۲۰۱۴ فیوژن کاهش ۱۱ درصدی میزان فروش خود را تجربه کرد و این کاهش امسال هم همچنان ادامه دارد. در هفت ماه ابتدایی سال ۲۰۱۵، فروشندگان فورد کاهش فروش کمتر از ۱۵ درصد را تجربه کردند. این در حالی است که فروش کمری طی ۷ ماه اولیه سال ۲۰۱۵ با بیش از ۱۳ درصد افزایش، به ۱۰۷۴۵ دستگاه رسید

فورد فیوژن

فورد فیوژن

 

.

تویوتا کمری همچنان در صدر پرفروشترین ها

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب