icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تکذیب یا تایید ،بلاخره محصولات زامیاد افزایش یافت یا خیر؟

تکذیب یا تایید ،بلاخره محصولات زامیاد افزایش یافت یا خیر؟

شرکت زامیاد مجوز افزایش نرخ محصولات را دریافت و نرخ محصولات خود را از ابتدای آذر ماه ۳۳ درصد افزایش می دهد.

یکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-حال روز این روزهای خودروسازان اصلا خوش نیست.این را اطلاعیه منتشر شده از سوی آنها می توان متوجه شد.یک روز اطلاعیه ای را صادر می نماید اما به یک روز نرسیده آن را تکذیب می کنند سپس در اطلاعیه دیگری دوباره اطلاعیه را تایید می کنند .اما این تمام ماجراست نیست چرا که در نهایت نه اطلاعیه اول و نه اطلاعیه دوم اجرای می شود بلکه یک اطلاعیه سومی صادر می شود. با خواند همین یک خط احتمالا از دیدن چندین کلمه اطلاعیه چشمانتان سیاهی رفت ،حال ببیند چه به حال مشتریان و مخاطبان این اطلاعیه ها آمده است.

هنوز یک هفته از بازار داغ اطلاعیه افزایش قیمت و سپس تایید و تکذیب ها آن توسط خودروسازان نگذشته است که زامیاد در اطلاعیه اعلام کرد که قیمت محصولات تجاری این شرکت افزایش یافته است .اما باز هم یک روز نگذشته بود این شرکت دوباره اعلام قیمت محصولات فوق افزایش یافته و مشتریان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را ملاک قرار دهند.سپس سریعا شرکت زامیاد اطلاعیه جدید صادر نمود که اطلاعیه دوم را جعلی خواند و اعلام نمود قطعا قیمت محصولات این شرکت افزایش یافته و مشتریان ملزم هستند برای تکمیل وجه خودروی پیش فروش شده قیمت جدید را لحاظ نمایند.

ما بعنوان رسانه در نهایت متوجه نشدیم که کدامیک از این اطلاعیه ها جعلی است و کدامیک واقعی .البته تلاش ما برای اطلاع از روابط عمومی این شرکت بی نتیجه بود.اما مسئله ای که مهم است چگونه می توان یک اطلاعیه رسمی شرکت معتبری مانند زامیاد را جعل کرد اما از پیگری فضایی در امان ماند.

در نهایت امیدواریم شرکت های خودروساز با توجه به بی اعتمادی بوجود آمده در نزد مردم ارتباط خود با رسانه ها را بیشتر نمایند تا اگر قرار است اطلاعیه به این مهمی صادر شود بصورت صحیح  به اطلاع مردم برسد نه صرفا توسط کانال های تلگرامی و غیره.

اطلاعیه دوم که جعلی خوانده شده است

اطلاعیه افزایش قیمت زامیاد

اطلاعیه سوم

اطلاعیه افزایش قیمت زامیاد

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب