icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تیگو 5 شاسی بلند لوکس چری توسط مدیران خودرو رونمایی شد.

تیگو 5 شاسی بلند لوکس چری توسط مدیران خودرو رونمایی شد.

روز گذشته در نمایشگاه بین الملی خودروی مشهد شرکت مدیران خودرو از محصول جدید خود با عنوان تیگو 5 پرده برداری کرد.

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:روز گذشته در نمایشگاه بین الملی خودروی مشهد شرکت مدیران خودرو از محصول جدید خود با عنوان تیگو 5 پرده برداری کرد.

 

 

رونمایی تیگو 5

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" تیگو 5 لوکس ترین مدل خودروسازی چری بوده که قرار است  توسط مدیران خودرو با برند چری در ایران عرضه گردد.خبر عرضه این خودرو با برند چری یک دو ماه گذشته توسط مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو در رسانه های منتشر شد. وی زمان پرده بردای از این خودرو را نمایشگاه خودروی مشهد عنوان کرده بود.

این خودرو روز گذشته  در نمایشگاه بین الملی خودروی مشهد با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو  ،دبیر انجمن خودرو سازان و دبیر انجمن خدمات پس از فروش رونمایی شد.

ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو در این مراسم با اشاره به تلاش‌های چری برای تولید خودرو با کیفیت گفت:”در آخرین رده‌بندی شرکت معتبر JD Power، شرکت چری به‌عنوان باکیفیت‌ترین خودروساز کشور چین شناخته ‌شده است.”

وی همچنین به سرمایه‌گذاری شرکت چری در مبحث R&D اشاره کرد و افزود:”هم‌اکنون حدود ۳۰ درصد از نیروی انسانی  شرکت در بخش R&D مشغول به فعالیت هستند که حدود ۳۰۰ نفر آن‌ها از معتبرترین مهندسان دنیا هستند.”

 

رونمایی تیگو 5

ژانگ  در بخش دیگری از سخنان خود نیز بر کیفیت بالای خودرو تیگو۵ تاکید کرد و گفت:”برای اولین بار در بین شرکت‌های خودروساز، گارانتی ۵سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر برای این خودرو در نظر گرفته شده که نشان از اطمینان بالای این شرکت به کیفیت خودرو تیگو۵ به‌عنوان اولین خودرو لوکس چری در بازار ایران دارد.”
تیگو۵ در بخش مشخصات فنی از پیشرانه ۲ لیتری با حداکثر توان ۱۳۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۲ نیوتون‌متر بهره می‌برد که از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو ارسال می‌شوند تا این کراس‌اوور ۱.۵ تنی ۴.۵ متری را به حرکت در آورد. تیگو۵ علاوه بر ۱۰ سانتیمتر فاصله بین دو محور بیش‌تر نسبت به MVM X33 فضای پای بیش تری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و عایق‌بندی کابین برای آرامش سرنشینان نسبت بهX33 ارتقاء چشم‌گیری پیدا کرده است.

اخیرا شرکت چری به عنوان بزرگترین  تولیدکننده و صادرکننده خودرو در میان برندهای چینی، با لوکس ساز برجسته و پر سابقه بریتانیایی یعنی جاگوار –لندرور قرار داد تولید مشترکی را به امضاء رسانده که این امر نشان از اراده چری در جذب فناوری و توان مهندسی آن برای تبدیل به یک خودروساز جهانی طراز اول دارد. نتیجه این همکاری را می توان در محصول جدید این شرکت یعنی تیگو۵ دید که اخیرا با مدلی با جلوپنجره مشابه لندرورعرضه گردیده است که گویای این همکاری است.
تیگو۵، به عنوان خودرویی جهانی با بهره گیری از تیم مجرب مهندسی آلمانی که سابقه همکاری با خودروسازانی چون مرسدس و پورشه را داشتند و همچنین با تاثیر از همکاری با جاگوار-لندرور خودروساز برجسته بریتانیائی، شکل گرفت تا ورود چری را به مرحله جدید از یک خودروساز با کیفیت و استانداردهای بالای جهانی خوش آمد گوید.

 

رونمایی تیگو 5

آنچه در این محصول مهم است، کیفیت ساخت بالا در حد بسیاری از خودروهای مدعی حتی با قیمت بالاتر و توجه ویژه چری به مقوله ایمنی می باشد که توانسته است ۵ ستاره کامل را از موسسه C-NCAP دریافت کند.
تیگو۵ تا کنون در بازار‌های بزرگ صادراتی مانند برزیل و روسیه موفقیت های چشم‌گیری را کسب کرده است و در بازار چین نیز آمار فروشی بهتر از نیسان قشقایی را به ثبت رسانده. همچنین اخیرا در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند امارات، کویت و دیگر کشور های این منطقه که مملو از اتومبیل های لوکس و متنوع اروپایی، آمریکایی و ژاپنی و کره ایی هستند، چری توانسته ببر خود را با موفقیت رونمایی کرده و به فروش برساند تا نشان دهد که آماده رقابت همه جانبه با بزرگان است و اعتماد ویژه ایی به این محصول استراتژیک خود دارد، چرا که با بهره گیری از تمام توان خود و استفاده از تجربیات ارزنده جهانی خود را وارد مرحله جدیدی کرده است که این مرحله ثبات و پیشرفت یک خودروساز را در بر خواهد داشت.

 

رونمایی تیگو 5

خودروی تیگو۵ به عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپ های مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC وABS و EBD، صندلی راننده برقی، استارتر، سانروف برقی، صندلی های چرمی، ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player  هفت اینچی لمسی و دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات به روز رفاهی در سطح بسیار بالا است.

 برای اطلاع از بررسی خودرو و مشخصات فنی اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی،جوانشیر 1394/9/19
10:10:32

باسلام وتحیات، وقدردانی از راه اندازی محصولات تولید داخل ،ایجاد شغل وبازار کار ، وهمچنین ارایه محصول ساخت داخلی که درساخت ان و کیفیت تولیدی،واقعا نظارت ودقت خوبی معمول گردیده ،ومشخصا تیم مدیریتی دلسوز و بامعلومات ومبتکری در کار بوده وهست، همچنین از روند وسرعت تغییرات ،درجهت نظر و خواسته بازار ومشتری (مانند ،تامین امکان گیربکس اتومات ،، تغییرات پی درپی ،واهمیت به مرفولژی خودرو،خدمات پس از فروش ،همه وهمه گواه ومعرف مجموعه سایبرنتیک وسیستم کایزنی ،مدیران خودرو است، لذا بنده که از سال ۶۷تا سال ۱۳۸۱ در کارخانجاتی مانند سایپا ،ایران خودرو ،به عنوان بازرسی ونظارت ویژه مدیرعامل در زمینه ،بازار ومشتری وشکایات، که به همراه تیم اقای غروی بودم، افتخار ۱۴سال تجارب راه اندازی ساخت داخل ،خصوصی سازی وقطعه سازی ، وسیستم تست رندم کیفیت و... لذا از علاقمندی به همت شما وشاید بنظرم داشتن کمی تجارب تولید وفر

مرتضی 1394/8/23
0:18:44

بازم چری.ایول بابا.هرخودرویی رومیده بیرون خوب درمیاد.ماهاکه داریم همه راضی هستیم.اونایی که ندارن ونداشتن ناراضی اند.

آخرین مطالب