icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ثبت نام ۵۲۵ هزار نفر از متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو

ثبت نام ۵۲۵ هزار نفر از متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اشاره به اختلال در سایت سامانه در برخی ساعات گفت: از ۳ خرداد تاکنون ۵۲۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خود را نهایی کنند.

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-مهدی تقدسی با اعلام این خبر افزود: تا امروز 525 هزار نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو توانستند 5 اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند؛ شب گذشته 330 هزار نفر و امروز 195 هزار نفر توانستند ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی در ادامه افزود: این آمار ثبت نامی در حالی است که در برخی ساعات پیک، اختلالی در سایت وجود داشته است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اشاره به نحوه اطمینان متقاضیان از ثبت نام گفت: به دلیل اینکه ترافیک در برخی ساعات بالاست ممکن است در گزینه جزئیات سفارش، ثبت نام متقاضیان نشان داده نشود، اما در اصل با بروزرسانی سایت، ثبت نام انجام شده است.

تقدسی تشریح کرد: متقاضیان اگر در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند؛ با توجه به اینکه ثبت نام تا 10 خرداد ادامه دارد متقاضیان نگران تکمیل فرایند ثبت نامی نباشند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در این دوره 23 خودرو از 4 خودروساز عرضه شده است و متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام، اولویت پنج خودرویی خود را از محصولات شرکت سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کنند.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب