icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جدیدترین آمار تولید خودرو در کشور منتشر شد

جدیدترین آمار تولید خودرو در کشور منتشر شد

در حالی که مسئولین خودروسازی کشور وعده افزایش تولید در سال 98 را می دهند ،آخرین آمار تولید خودرو توسط خودروسازان داخل بیانگر کاهش افت تولید خودرو در اولین ماه سال جاری است.

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-چندی پیش خبری توسط مسئولین وزرات صنعت و خودروسازان منتشر شد که نشان می داد تمامی عوامل دست اندرکار عزم خود را جزم نموده اند که تولید خودرو در داخل کشور از مرز یک میلیون دستگاه در سال 98 عبور کند.اما آمار منتشر شده تولید خودرو در فروردین ماه سال 98 نشان از کاهش 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

خودروسازان کشور در فروردین ۱۳۹۷ با تولید بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو رشد ۱۷٫۵ درصدی را نسبت به فروردین ۹۶ ثبت نموده بودند. اما حال بعد از یکسال می بینیم که در فروردین ۹۸ بیش از ۴۷ درصد تولید خودرو نسبت به بازه مشابه سال گذشته (فروردین ۹۷) کاهش پیدا کرده است. در اولین ماه سال جدید، خودروسازان کشور در بخش های مختلف تنها ۴۲ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودرو تولید داشته اند.

همچنین تعطیلی خودروسازان خصوص کشور که در لیست ذیل مشخص شده است نشان از وضعیت نه چندان مناسب صنعت خودروی کشور دارد. بر اساس اعلام دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت از 8 خودروساز خصوص کشور تنها 3 شرکت در فروردین ماه موفق به تولید خودرو شده اند که آنهام چندان قابل توجه نیست چرا که هر سه خودروساز فوق جمعا 189 دستگاه خودرو تولید نموده اند.

آمار تولید خودرو در فروردین 98

آمار تولید خودرو در فروردین 98

 

آمار تولید خودرو در فروردین 98

 

 

آمار تولید خودرو در فروردین 98

 

آمار تولید خودرو در فروردین 98

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب