icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جدیدترین شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور اعلام شد

جدیدترین شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور اعلام شد

گروه صنعتی ماموت و برند مکث موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، پیکاپ کلوت اتوماتیک را با شرایط پیش پرداخت نقدی (علی الحساب) عرضه می‌کند. طرح جدید پیش فروش نقدی مکث موتور ویژه دی ۱۴۰۱ مطابق جدول ذیل برقرار می‌باشد.

 

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با سود مشارکت ۱۸ درصد بوده و تنها در صورت تاخیر در تحویل، به صورت سالانه ۱۲ درصد به ودیعه مشتری جریمه تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است در شرایط پیش فروش نقدی کلوت اتوماتیک قیمت نهایی به روز (پیش پرداخت علی الحساب)، زمان تحویل خودرو ۱۰۵ روز کاری و با مدل ۱۴۰۲ خواهد بود.

پیکاپ کلوت با موتور ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۲.۴ لیتر و قدرت ۲۱۵ اسب بخار با گشتاور تولیدی ۳۲۰ نیوتن متر در ایران به فروش می‌رسد. باید اشاره کنیم این پیشرانه ساخت میتسوبیشی است و با کد ۴K22D40 شناخته می‌شود. قدرت این موتور با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک به هر دو محور منتقل می‌شود.

حداکثر سرعت این خودرو معادل ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است و در مدت زمان ۱۲ ثانیه سرعت آن از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. مصرف سوخت این خودرو نیز ۱۰/۳ لیتر در هر صد کیلومتر است.

سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer)  نیز از تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

همچنین امکانات و تجهیزات رفاهی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های تا‌شو مجهز به گرم‌کن، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار و … در کلوت اتومات گنجانده شده‌اند.

از رقیبان این خودرو در بازار پیکاپ‌های ایران می‌توان به آمیکو آسنا، پیکاپ جک T8 کرمان موتور ، فوتون تونلند و آمیکو آسنا اشاره کرد.

متقاضیان خرید این خودرو می توانند به سایت مکث موتور و یا کانال تلگرامی این شرکت به آدرس @maxmotorcompany مراجعه نمایند.

 

شرایط فروش کلوت اتوماتیک دی ماه 1401

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب