icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جنشواره فروش تابستانی لکسوس و تویوتا توسط ایرتویا آغاز شد.

جنشواره فروش تابستانی لکسوس و تویوتا توسط ایرتویا آغاز شد.

شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات لکسوس و تویوتا در ایران فروش محصولات خود را با شرایط ویژه آغاز کرد.

سه شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات لکسوس و تویوتا در ایران فروش محصولات خود را با شرایط ویژه آغاز کرد.

 

 

 

 

 به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" در این طرح خودروی تویوتا کمری 2016 با چهره جدید و کاملا متفاوت با نسل قبلی با قیمت قطعی 190 میلیون تومان عرضه می گردد. این خودرو دارای امکاناتی از قبیل دوربین دید عقب، مانیتور نویگیشن، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما، سیستم ورود بدون کلید با استارت دکمه ای، ۶ ایربگ و …بوده و موعد تحویل خودرو 40 روز کاری می باشد.

از دیگر خودروهای عرضه شده در این طرح فروش خودروی هبیریدی کمری LE با قیمت 155 میلیون تومان می باشد. این خودرو، از لحاظ پیشرانه و عملکرد فنی، مشابه کمری هیبرید فول آپشن (XLE) می باشد؛ و لیکن فاقد برخی از آپشنهای مدل فول می¬باشد.این خودرو برای اولین بار توسط ایرتویا عرضه می گردد.

تویوتا یاریس هاچبک مدل ۲۰۱۶ نیز در این جشنواره برای اولین بار با قیمت ۱۱۴ میلیون تومان به فروش می رسد. تویوتا یاریس هاچبک مدل ۲۰۱۶، از لحاظ طراحی، عملکرد فنی و امکانات رفاهی، کاملا مشابه با مدل ۲۰۱۵ آن می باشد.

علاوه بر آن، سایر مدلهای تویوتا و لکسوس نیز با قیمتهایی بسیار مناسب و روشهای فروش متنوع نقدی، اقساطی و همچنین مشارکتی به فروش می رسند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب