icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جک J4 را با قیمت اقتصادی و پیش پرداخت 55 میلیون تومان بخرید

جک J4 را با قیمت اقتصادی و پیش پرداخت 55 میلیون تومان بخرید

شرکت کرمان موتور در راستای تسهیل در خرید محصولات اقتصادی و مناسب خانواده ها،شرایط اقساطی جک 4 را با شرایط متنوع اعلام کرد.

یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-شرکت کرمان موتور تولید کننده محصولات جک در ایران با در نظر گرفتن شرایط خرید خودرو در ایران مصمم است با ارائه شرایط فروش متنوع برای یکی از اقتصادی ترین خودروهای موجود در بازار امکان خرید را برای قشر کثیری از مردم را فراهم آورد ، به همین جهت  برای خودروی جک جی ۴ اتوماتیک  خود شرایط فروش متنوع را اعلام کرده است.

در این طرح که از ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا ادامه دارد، مشتریان می‌توانند هم به صورت تمام نقد و هم با پیش پرداخت ۵۵، ۶۵ و ۷۴ میلیون تومان و باز پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه جی ۴ اتوماتیک را خریداری نمایند.

جک جی ۴ آخرین محصول جک است که  پس ازعرضه موفق ۴ محصول دیگر از این برند در ایران توسط کرمان موتور، پا به میدان گذاشت تا سبد محصولات کرمان موتور را در ایران کامل‌تر کند. گیربکس نصب شده بر روی جک جی ۴ از نوع CVT است. همچنین مجهز به یک پیشرانه ۱.۵  لیتری است که ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیومتن متر گشتاور تولید می‌کند. از جمله آپشن های موجود در این خودرو می توان به  کروز کنترل، فرمان برقی و سنسور نور اشاره داشت.

برای مشاهده ویدئوی معرفی جک j4 اینجا کلیک کنید.

 

شرایط فروش اقساطی جک j4

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب