icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شراکت تجاری جگوار لندرور با Magna Steyr برای ساخت در اتریش

شراکت تجاری جگوار لندرور با Magna Steyr برای ساخت در اتریش

یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو : کمپانی لندرور از همکاری با مگنا اشتایر برای ساخت خودروهای جدید در کارخانه­ ی Graz اتریش خبر داد. اگر چه هنوز مونتاژ جگوار لندرور در مگنا اشتایر اعلام نشده است، این امکان وجود دارد که در آینده­ای نه چندان دور مدل­های کراس اوور E- Pace و J- Pace در این کارخانه مونتاژ شود.

مسئولین کمپانی جگوار لندرور می گویند که امکانات تولید این خودرو در بریتانیا به حداکثر خود رسیده است (این شرکت همچنین دارای کارخانه در چین و هند است) به طوری که کارخانه مگنا اشتایر لازم است که همانند JLR، فروش جهانی خود را افزایش دهد. این کمپانی مدل­های XF, XJ و نوع F را در کارخانه Castle Bromwich  در بریتانیا تولید می­کند؛ رنجرور Evoque و لندرور دیسکاوری اسپرت در هالیوود؛ و رنجرور، رنجروور اسپرت، دیسکووری لندرور، لندرور دیفندر و جگوار XE در سولی هول تولید می­شود.

کمپانی جگوار لندرور می­گوید برنامه­ های خود را برای ساخت کراس اوورهای جگوار با نام E- Pace و J- Pace در کارخانه­ی Graz با قدرت عملی خواهد کرد (جگوار F- Pace به احتمال زیاد به مرحله­ی نهایی مونتاژ خود نزدیک شده است). همان­طور که در ماه می گزارش شد، جگوار E- Pace ( در بالا نشان دادیم) کراس اوور کوچک متناسب با سدان XE مانند آئودی Q3 و بی­ام­و X1  خواهد بود در حالی که جگوار J- Pace سه ردیف صندلی دارد و قابل رقابت با مدل­هایی مانند آئودی Q8 و بی­ام­و X7 است. گزارشات اکسپرس اتو نشان می­دهد که جگوار E- Pace تا سال 2020 عرضه خواهد شد و تولید آن در Graz به گسترش فروش جهانی جگوار کمک خواهد نمود. در سال 2014 جگوار فقط 81570 واحد از خودروهای خود را نسبت به 381180 خودروی تولیدی لندرور در بازارهای جهانی به فروش رسانده است.

کارخانه­ی مگنا Graz برای چندین شرکت خودروسازی قرارداد بسته است. مرسدس بنز G- Wagen مینی کانتری من، مینی پیس من و پژو RCZ در حال مونتاژ هستند و در گذشته کارخانه Graz خودروهای متنوعی چون جیپ گرند چروکی و استون مارتین رپید تولید می­کرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب