icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای با عمر بالای 5 سال به فکر معاینه فنی باشند.

خودروهای با عمر بالای 5 سال به فکر معاینه فنی باشند.

پلیس راهور اعلام کرد صاحبان خودرو های بالای 5 سال برای سفرهای نودروز نسبت به سلامت فنی خودرو ها اقدامات لازم را انجام دهند.

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: پلیس راهور اعلام کرد صاحبان خودرو های بالای 5 سال برای سفرهای نودروز نسبت به سلامت فنی خودرو ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" سرهنگ عین الله جهانی معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کردند که معاینه فنی و سلامت خودرو از عوامل مهم قبل از سفرهای نوروزی می باشد و مالکان خودرو باید نسبت به اخذ معیانه فنی خودروهای خود اقدام نمایند.

در صورتی که نقص فنی خودرو محرز شد باید نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام و سپس ادامه مسیر دهند.ایشان همچنین تاکید کردند که جهت حفظ ایمنی  رانندگان باید به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت نمایند.همچنین حفظ فاصله ایمن تا خودرو جلویی از موارد مهم در تصادفات می باشد و رانندگان باید 2 ثانیه با خودرو جلویی فاصله داشته باشند.

در ادامه سرهنگ عین الله جهانی افزودند رانندگان در حین رانندگی باید از مواردی چون استعمال دخانیات ،خوردن و آشامیدن ،صحبت با تلفن همراه و هر کار دیگری غیر از رانندگی خوداری نمایند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب