icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای پرتیراژ داخلی بی کیفیت هستند

طبق آمار رسمی

خودروهای پرتیراژ داخلی بی کیفیت هستند

بررسی جدول کیفیت خودروهای تولیدی در مردادماه نشان می‌دهد خودروهای پرتیراژی مانند پراید، تیبا، پژو ۴۰۵، پژو پارس و ساینا همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- بررسی جدول کیفیت خودروهای تولیدی در مردادماه نشان می‌دهد خودروهای پرتیراژی مانند پراید، تیبا، پژو ۴۰۵، پژو پارس و ساینا همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند. مرداد ماه امسال 100 هزار و 565 دستگاه خودرو در کشور تولید شد که 99 درصد از حجم این تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه شامل 49 مدل خودرو درگروه سبک و 6 مدل در گروه سنگین است.

گروه سبک:

بخش وانت: در این بخش در سطح قیمتی 2 ، خودروی وانت تندر با اخذ 3 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داده است.

بخش سواری: در این بخش، در سطح قیمتی 1 خودروهای نیومزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی 2 خودروهای هیوندای I20 و کیا سراتو، در سطح قیمتی 3 خودروی هیوندای I10 و در سطح قیمتی 4 خودروهای رنو ساندرو ، تندر90 اتوماتیک پلاس، تندر 90 اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک و پارس تندر با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

گروه سنگین:

بخش باری: در این بخش، خودروهای کشنده ولوو FH500، کشنده اسکانیا G410 با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

بخش مسافری: در این بخش تنها خودروی تولیدی اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب