icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهایی که بیمه‌نامه صادر شده اما خبری از خود خودرو نیست!

خودروهایی که بیمه‌نامه صادر شده اما خبری از خود خودرو نیست!

به گفته برخی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو که اسفند ماه سال گذشته اقدام به خرید خودروهای پژو پارس با موعد تحویل مهرماه سال جاری کرده‌اند، بیمه‌نامه‌های خودروها از آبان ماه سال جاری فعال شده اما هنوز خودرویی تحویل داده نشده است؛ این در حالی است که وجه خودرو تسویه شده اما زمان تحویل خودرو مشخص نیست.

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-تعدادی از مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو طی تماس با ایسنا، از بلاتکلیفی خود در تحویل خودروهای پژو پارس که به تازگی تکمیل‌وجه هم شده و بیمه‌نامه خودروها نیز صادر شده اما خودرویی در کار نیست، صحبت کردند.

به گفته یکی از این مشتریان، ثبت‌نام برای این خودروها اسفند ماه سال گذشته با پرداخت ۳۹ میلیون تومان صورت گرفته است. در حالی که موعد تحویل خودروها مهرماه ١٣٩٩ بوده است، پس از گذشت نزدیک به دو ماه از قرار تحویل، خبری از تحویل خودرو نیست.

این در حالی است که چندی پیش، نمایندگی ایران‌خودرو با این مشتریان تماس گرفته و در خواست مراجعه به نمایندگی برای تکمیل وجه داشته‌ است. پس از مراجعه مشتریان و پرداخت ۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان توسط آن‌ها، گویا خودرو تکمیل‌وجه شده و پس از واریز وجه، بیمه‌نامه خودرو به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده است. جالب اینجاست که بیمه‌نامه برای خودرویی صادر و از ۱۹ آبان ماه سال جاری، فعال شده که هنوز خودرویی در کار نیست.

این مشتریان ادعا می‌کنند که حتی نمی‌دانیم خودرو اصلا تولید شده است یا خیر؟

نمایندگی ایران‌خودرو در پاسخ به مشتریان از بابت زمان تحویل خودروها، به “اطلاعی از زمان دقیق خودرو نداریم اما هر زمان که خودروها از ایران‌خودرو خراسان به نمایندگی‌های تهران تحویل داده شود، خودرو بلافاصله به مشتریان تحویل داده خواهد شد. ” بسنده کرده است.

البته به مشتریان گفته شده که برای پیگیری خودروهای خود می‌توانند به نمایندگی ایران‌خودرو خراسان مراجعه و در صورت موجودی خودرو، آن را تحویل بگیرند؛ البته که در اینصورت هزینه حمل خودرو از خراسان به تهران، برعهده خود مشتری خواهد بود.

ایسنا، موضوع را از ایران‌خودرو پیگیری کرده و چند روزی هم منتظر پاسخ این گروه خودروسازی ماند؛ اما تا لحظه انتشار این گزارش پاسخی از بابت چرایی این موضوع از سوی ایران‌خودرو دریافت نشده است.

برچسب ها:

بیمه خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب