icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروی دانگ فنگ محصول جدیدی از ایران خودرو

خودروی دانگ فنگ محصول جدیدی از ایران خودرو

ایران خودرو پس از عرضه محصولات جدید خود از قبیل رنو کپچر حالا به سراغ عرضه و تولید خودروهای سواری دانگ و فانگ رفته است.

یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: ایران خودرو پس از عرضه محصولات جدید خود از قبیل رنو کپچر حالا به سراغ عرضه و تولید خودروهای سواری دانگ  فنگ رفته است.

 

 

دانگ فنگ H30

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" آقای مصطفی خان کرمی در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز به خبر نگاران گفت:این شرکت قصد دارد که با گروه خودروسازی دانگ و فانگ در خصوص تولید خودروهای غیر تجاری همکاری کند .

وی در ادامه افزود:مقدمات عرضه این خودروها فراهم گردیده و پیش فروش محصولات دانگ فنگ به احتمال فراوان از نیمه دوم سال جاری آغاز می گردد.ایشان در خصوص خودروهای که عرضه می گردد صحبت نکرده و آن را به آینده موکول کرد ولی از خبر های درز کرده مشخص می باشد خودروی مورد نظر ایران خودرو یک شاسی بلند با نام H30 می باشد.

شرکت دانگ فنگ از چهار خودرو ساز بزرگ چینی بوده که در تمامی کلاس از قبیل خودروس سواری ،شاسی بلند ، خودروهای سنگین و تجاری فعالیت می کند. در ایران پیش ازاین فقط خودروهای سنکین این خودرو ساز چینی وارد کشور گردیده است.

 

دانگ فنگ H30

 

دانگ فنگ H30

 

ایشان همچنین از عرضه خودرو رنو کلیو 4 در نمیه دوم سال جاری خبر داد و کفت پیش فروش این خودرو در چند ماه آینده آغاز می گردد.

 

دانگ فنگ H30

وی در جواب سئوال مبنی بر اینکه آیا واردات رنو کپچر توسط یک خودرو سازی کار درستی است یا خیر گفت:شرکت ایران خودرو دارای شرکت های زیر مجموعه فراوانی می باشد . یکی از این شرکت ها  ایساکو کیش بوده  که واردات این خودرو را با اخذ مجوز های لازم انجام داده و فقط فروش آن به شرکت مادر یعنی ایران خودرو سپرده شده است ضمن اینکه برای تولید هر خودروی جدید ابتدا باید تعدادی از آن به صورت CBU برای سنجش بازار وارد گردد و در صورت مثبت بودن نظر ها اقدام به تولید آن کرد.

وی درباره مشخصات و شرایط عرضه رنو کپچر، گفت: این خودرو از خودروهای روز دنیا با حجم موتور ۱۲۰۰ سی‌سی توربو و مصرف سوخت کمتر از پنج لیتر در سیکل ترکیبی با شش دنده اتومات است.

خان کرمی دامه داد: قیمت این خودرو ۱۰۵ میلیون تومان تعیین شده که ۱۵۰ دستگاه آن با تخفیف به قیمت ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیش‌فروش و تا اواخر تیر ماه تحویل خواهد شد. تا پایان سال نیز ۲۰۰۰ دستگاه دیگر از این محصول عرضه خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که در شرایطی که تعهدات معوق برای خودروی تندر ۹۰ اتومات وجود دارد چگونه پیش‌فروش مجدد آن آغاز شده است و این خودرو به چه قیمتی عرضه می‌شود؟ اظهار کرد: تندر ۹۰ دستی و اتومات از محصولاتی است که در یکسال گذشته به دلیل مشکلات تامین قطعه با رنوپارس نتوانستیم به موقع تعهدات خود را تحویل دهیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب