icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی از خودروی BMW 435i ZHP مدل ۲۰۱۶

رونمایی از خودروی BMW 435i ZHP مدل ۲۰۱۶

به گزارش پردیس خودرو اتومبیل 435i ZHP به منظور بازگشت به مدل اصلیZHP بسته­ ی عملکردی را برای کوپه 435i طراحی کرده است.

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

الهام­ گرفته از مدل M، به همراه کارایی بالا از سری 4 برای 100 خودرو تولید خواهد شد.

به گزارش پردیس خودرو اتومبیل 435i ZHP  به منظور بازگشت به مدل اصلیZHP  بسته­ ی عملکردی را برای کوپه 435i طراحی کرده است.

آپشن ZHP در اصل برای E46 سری 3 که بین سال­های 2003 تا 2006 تولید شد، ساخته شده بود. این مدل با کیت بدنه ­ی  M-TECH II، دکمه تغییردهنده و شیفتر ZHP، قطعات جدید سیستم تعلیق، قطعات سیستم تعلیق مدرن، ECU های مختلف و میل سوپاپ ویژه در 3 سطح M3 تولید خواهد شد.

برای سال 2016، BMW در100 نسخه­ ی جدید ZHPs که همه بر اساس سری 4 می­باشند؛ ساخته می­شود.
ZHP کوپه با ترکیبات پکیج هندلینگ انتقال، عملکرد دیفرانسیل لغزش محدود، قطعات عملکرد و پکیج اسپرت عرضه خواهد شد. شرکت BMW می گوید این کوپه، ویژه (خاص­تر) و سریع بوده و بهتر نیز به نظر خواهد رسید. همچنین در این مدل شاهد چرخ 18 اینچی خاکستری، ترمزهای اسپرت M، کالیپر (بدنه­ ی سیلندر چرخ) چهار پیستون در جلو و کالیپر دو پیستون در عقب، سیستم تعلیق تطبیقی M و فرمان اسپرت متغیر خواهیم بود.

 

 

پکیج ZHP از مدل E46 BMWs که در اوایل دهه ­ی 2000 ساخته شده الهام گرفته است.
لغزش محدود سه صفحه کلاچ در مجموع 30 درصد قفل در شتاب و 9 درصد قفل در کاهش سرعت را به همراه خواهد داشت. به گفته BMW، عملکرد آن با سیستم DSC برای افزایش کشش در هر حالتی می­باشد.
عملکرد BMW M شامل ارتقاء 35 اسب بخار / 32 نیوتن متر گشتاوری در دست انداز، پاسخ سریع­تر موتور، بیش از یک اگزوز جدید (که در حدود 9 پوند سبکتر بوده) و یک بسته Aero جدید شامل اسپلیتر جلو از جنس فیبر کربن و اسپویلر عقب است.

پکیج اسپرت M شامل aero جدید، فرمان اسپرت M و تریم آلومینیومی براق مشکی می­باشد. سیستم انتقال قدرت می تواند دستی (شش سرعته) و یا اتوماتیک (هشت سرعته) باشد. 435i ZHP در ماه ژوئیه و تنها در رنگ­های متالیکِ یاقوتی سفید یا مشکی به فروش می­رسد. قیمت آن هم متعاقباً اعلام می­شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب