icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروی VOW مظهر پیشرفت صنعت خودروی چین

خودروی VOW مظهر پیشرفت صنعت خودروی چین

نمایشگاه خودروی شانگهای در حال برگزاری می باشد و اکثر خودرو سازها در این نمایشگاه حضور دارند.اما واقیعتی که در این نمایشگاه به چشم می آید و باعث همگان خودروهای نوظهور چینی است که نشان دهنده پیشرقت چشمگیر صنعت خودروی چین می باشد.

پنجشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

نمایشگاه خودروی شانگهای در حال برگزاری می باشد و اکثر خودرو سازها در این نمایشگاه حضور دارند.اما واقیعتی که در این نمایشگاه به چشم می آید خودروهای نوظهور چینی است که نشان دهنده پیشرقت چشمگیر صنعت خودروی چین می باشد.

 

 

خودروی VOW

 

یکی از این خودروها نوظهور VOW  بوده که محصول شرکت Venucia می باشد.شرکت Venucia حاصل سرمایه گذاری این با شرکای با نیسان و دانگ و فنگ بوده که قدمتی زیادی هم نداردو محصولات تولیدی این شرکت در حال حاضر فقط در بازار داخلی چین عرضه می گردد.

VOW که نام آن از عبارت "Venucia Over Wonder" گرفته شده یک کراس اوور کوپه با ارتفاعی بیشتر از یک سواری است که با طراحی خلاقانه نمایی زیبا از یک کوپه را نشان می دهد.سقف خمیده خودرو با چرخهای بزرگ و جلو پنجره باریک به این خودرو چهره تهاجمی و اسپرت بخشیده است.

 

خودروی VOW

 

خودروی VOW

 

چراغهای جلو به همراه LED های روزتاب در قسمت زیرین  سپر جلو و جلو پنجره مشبک از دیگر المان های جالب این خودرو می باشد.از دیگر مشخصه VOW نداشتن آینه های جانبی بوده که وظیفه آینه ها را دو عدد دوربین که در بدنه خودرو تعبیه شده است ،انجام می دهد.

 خودروی VOW

خودوری VOW در قسمت عقب  از چراغهای مورب LED و حروف برند این خودرو ساز در زیر شیشه عقب خودرو  به همراه دو سر اگزوز که در کنار هم و در وسط خودرو بوده بهره می برد.

VOW در خال حاضر یک کانسپت بوده و به تولید نهایی نرسیده است و مشخص نمی باشد که این شرکت چینی قصد تولید این خودر را دارد ولی از همین الان مشخص است در صورت تولید ، این خودرو  با استقبال عمومی در چین مواجه می گردد.

 

خودروی VOW

 

خودروی VOW

 

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب