icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروی بدون راننده گوگل امسال به خیابان ها می آید.

خودروی بدون راننده گوگل امسال به خیابان ها می آید.

شرکت گوگل اعلام کرده که تست های نهایی بر روی خودروی بدون راننده به اتمام رسیده و این خودروها تابستان امسال به خیابان های کالیفرنیا خواهند آمد.

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت گوگل اعلام کرده که تست های نهایی بر روی خودروی بدون راننده به اتمام رسیده و این خودروها تابستان امسال به خیابان های کالیفرنیا خواهند آمد.

 

 

 

خودروی بدون راننده گوگل

به گزارش" پردیس خودرو" در حالی که بسیاری از خودروسازهای بزرگ دنیا نظیر تسلا،جنرال موتور ،هیوندای و بسیاری دیگر بدنیال تولید خودروهای بدون راننده می باشند ،این شرکت گوگل بود که یک قدم جلوتر اعلام کرده که اولین نمونه این خودروها 2 ماه پیش تحویل تیم داده شده و مراحل نهایی برای ورود به بازار را در حال طی کردن می باشد و تابستان امسال وارد خیابان ها خواهد شد.

موسسه راهنمایی و رانندگی آمریکا 6 ماه پیش کلیه قوانین مربوط به خودوهای بدون راننده را تصویب کرده و گوگل از نظر قانونی مشکلی برای عرضه این خودروها نخواهد داشت.

 

خودروی بدون راننده گوگل

مدیر پروژه Auto X گوگل عنوان کرد تا اطلاع ثانوی این خودروها صرفا کاربرد تجاری – رفاهی خواهند داشت و نباید برای حمل و نقل افراد استفاده کرد.این دستورالعمل ممکن است جنبه ایمنی داشته باشد تا زمانی که خودورهای بدون راننده خود را اثبات کنند.همچنین ایشان افزود این خودروها می توانند در خدمت حمل و نقل شهری جهت حمل اساسیه،انجام امور اداری و ارسال مرسولات پستی باشند.

 

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب