icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودنمایی پژو 508 در غرفه ایران خودرو

محصول لاکچری ایران خودرو در نمایشگاه البرز

خودنمایی پژو 508 در غرفه ایران خودرو

ایران خودرو در غرفه خود در چهارمین نمایشگاه خودروی البرز سدان لوکس و لاکچری پژو 508 را به نمایش گذاشته بود که با استقبال مراجعه کنندگان روبرو شد.

پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" پس از برجام و بهبود شدن روابط ایران خودرو با پژو فراسنه قرار بر این شد که سه خودروی جدید  و بروز این کمپانی فرانسوی در ایران تولید و عرضه گردد. اولین حلقه از این پازل ،پژو 2008 بود که نیامده سر و صدای زیادی به پا کرد.

اما در همین راستا دو محصول دیگر پژو 301 و 508 قرار است در سال جاری روانه بازار ایران شود که ظاهرا 508 آخرین محصول آماده عرضه به بازار خواهد بود.

پژو 508

 سدان پژو 508 دارای ظاهری سنگین و در عین حال جذاب و جسوری است که دقیقا مطابق با زبان طراحی جدید پژو نقش بسته است.در حقیقت 508 در سکمنت سدان های بزرگ و لوکس قرار دارد که در ایران می تواند با محصولاتی نظیر اپتیما و رنو تلیسمن رقابت کند.

پژو 508

پژو 508 مانند دیگر محصولات روز دنیا در طیف گوناگونی از پیشرانه ها برای بازارهی مختلف از جمله بازار کشورمان عرضه می شود. پژو برای این خودرو سه نوع موتور بنزینی 1.6 لیتری تنفس طبیعی ،1.6 لیتری توربو دار و 1.8 لیتری توربودار درنظر گرفته است . همچنین این خودرو نیز با موتور های دیزلی مختلفی نیز عرضه خواهد شد.

ایران خودرو برای عرضه پژو 508 موتور 1.6 لیتری  چهار سیلندر توربو دار را انتخاب کرده است.این موتور قدرتی برابر با 165 اسب بخار و گشتاوری معادل 240 نیوتن بر متر تولید می کند که قدرت خروجی آن توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می شود.پژو 508 با این موتور در مقابل رقبای مانند کیا با حجم موتور 2.4 حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

پژو 508

در خصوص قیمت این خودرو فعلا خیلی زود است که احضار نظر انجام شود ولی ایران خودرو برای موفقیت باید در قیمت گذاری پژو 508 دقت خاصی داشته باشد تا بتواند در بین رقبای قدرتمند حاضر در بازار موفق عمل کند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب