icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خيز بلند پورشه براي خودروهاي برقي

خيز بلند پورشه براي خودروهاي برقي

تب داغ سرمايه گذاري در برندهاي خودرويي حكايت از سرمايه گذاري ٦ميليارد يورويي پورشه براي ارائه برنامه اي براي رانندگي الكتريكي دارد.

یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- خبرها از مديريت پورشه تاكيد مي كند در طي اين برنامه پورشه قرار است تا سال  ٢٠٢٢ برنامه كاملي در زمينه خودروهاي تركيبي و كاملا الكتريكي در زمینه حمل و نقل برقي، ارائه كند. اولیور بلوم، مدیر اجرایی Porsche AG، گفت: " با افزايش دوبرابر سرمایه گذاري در زمینه رانندگی الکتریکی  اعتبار لازم براي اين برنامه را به ٦ميليارد يورو افزایش داديم و قصد داريم بیش از 3 میلیارد یورو در دارایی های ملکی و 3 میلیارد یورو در هزینه های توسعه سرمایه گذاری کنيم.


وي ادامه مي دهد :به عنوان بخشی از سرمایه گذاری 3 میلیارد یورو، توسعه نسخه های mission E  و مشتقات حدود 500 میلیون یورو هزینه خواهد داشت، محدوده محصول فعلی به حدود 1 میلیارد یورو به مدل های برق و هیبریدی تغییر خواهد کرد.

به گفته اين مدير پورشه براي توسعه ی تاسیسات هزینه ی چند میلیون یورويي ، 700 میلیون یورو برای فن آوری های جدید و سرمایه گذاری در مناطق تحرک استفاده می شود.

بر اساس اين گزارش، پورشه و آئودی؛ گروه فولکس واگن شرکت سرمایه گذاری مشترکي را براي ايجاد زيرساخت هاي شارژ سريع خودروهاي الكتريكي را نيز در دستور كار خود دارند، جایی که گروه BMW، Daimler AG و شرکت موتور فورد نیز درگیر آن هستند. هدف  نهايي این است که تا سال 2020، 400 ایستگاه شارژ سریع در شلوغ ترین بزرگراه های اروپا ایجاد و راه اندازی کنند. ساخت این پروژه در سال 2017 آغاز شد. علاوه بر کار بر روی Ionity، شبکه فروش پورشه نیز در یک زیرساخت سریع شارژ قرار خواهد گرفت که در سراسر کشور نصب خواهد شد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب