icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو در نمایشگاه تبریز چه خواهد گذشت

نمایشگاه خودروی تبریز 96

در نمایشگاه تبریز چه خواهد گذشت

نمایشگاه خودروی تبریز از امروز بعد از ظهر کار خود را آغاز خواهد کرد.

سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"نمایشگاه خودروی تبریز را از آن جهت می توان مهم ارزیابی کرد که بدلیل برخودار از مرکزیت استان  توجه بسیازی از علاقمندان به خودرو از سراسر اسنتان و همچنین استان های همجوار را به این نمایشگاه جلب خواهد شد.

با توجه به هم زمانی برگزاری این نمایشگاه با تعطیلات تابستانی برخی از خودرو سازها از حضور در این نمایشگاه منصرف شده اند . اما بسیاری از وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو این نمایشگاه را کاملا جدی گرفته و حضوری قدرتمند با تمام سبد محصولات را سر لوحه کار خود قرار داد ه اند.  طبق اخبار رسید  پرشیا خودرو  نماینده محصولات بی ام وی در ایران  قصد دارد پس از غیب طولانی در  نمایشگاه ها ،در تبریز حضور پیدا نماید.

شرکت دیگر هم نظیر آرین موتور تابان با محصولات دی اس ،کارمانیا با بی وای دی ،آرین موتور با محصولات میتسوبیشی کرمان موتور با محصولات مخنلف،خودرو سازان بم با محصولات جیلی  ،مدیران خودرو با محصولات چری،ام جی پارس موتور و ... حضور خواهند داشت.

از دیگر اتفاقات مهم این نمایشگاه باید به برگزرای تست درایو دی اس 5 اشارع که توسط آرین موترو تابان مهیا شده است. از همین علاقمندان به این برند فرانسوی می تواننذ یک از جدیدترین محصولات این شرکت را مورد تست قرار دهند.

در نمایشگاه خودرو تبریز 96 هم مانند تمامی نمایشگاه های کشور شرایط فروش نقد و اقساطی با تخفیقات ویژه برای محصولات متنوع در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید خودرو را دارید این نمایشگاه زمان خوبی برای انجام این مهم می باشد.

نمایشگاه خودروی تبریز از ساعت 16 امروز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب