icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو درخشش جيپ كمپس با 5 ستاره

درخشش جيپ كمپس با 5 ستاره

براساس گزارش های اروپا خوردوي جيپ كمپس در آزمايش هاي انجام شده بر روي خود توانسته نمرات عالي كسب كرده و همچنان با پنج ستاره ايمني در صرد خوردوهاي ايمن خوش بدرخشد.

سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- کمپس جیپ، که ادعا می کند که سازگارترین مدل SUV با پیشرفته ترین سیستم های کلاس 4*4   است ، با كسب نمرات عالي در تست ایمنی در فرآیند طراحی و توسعه، نمرات موفق در دسته بندی های حفاظت از بزرگسالان و کودکان، حفاظت از عابر پیاده و سیستم های پشتیبانی رانندگی را به دست آورده است .

در اين مدل قفل ایمنی با بیش از 70 ویژگی ایمنی فعال ، منفعل و مقاومت بسیار در برابر سرعت، نقش مهمی در شناخت مزایای مهم جیپ دارد.

کمپس جیپ دارای بیش از 70 سیستم ایمنی فعال و غیر فعال، مجهز به سیستم هشدار برخورد با سیستم رادار، سیستم اخطار تغییر خط، سیستم هشدار نقطه ای کور، سیستم تشخیص ترافیک عقب، کنترل کروز آئرتیسکی با تجهیزات امنیتی عالی خود به عنوان برنامه پایداری الکترونیکی مجهز است.

همه این سیستم ها شامل ویژگی های شش کیسه هوا (کیسه های هوا جلو برای راننده و مسافر جلو، کیسه های هوا جانبی برای همه صندلی ها و کیسه های هوا جانبی برای صندلی های جلو) و ESCکنترل ثبات الکترونیکی) با کاهش حرکت الکترونیکی تکمیل "پنج ستاره" از 5  ویژگی های استاندارد ایمنی مدل های Compass در بازار اروپا است.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب