icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو درز جزئیات تویوتا فورچونر 4Runner قبل رونمایی

درز جزئیات تویوتا فورچونر 4Runner قبل رونمایی

تویوتا قرار بود شاسی بلند نه چندان محبوب خود با نام تویوتا فورچونر را در تاریخ 17 جولای در تایلند بصورت رسمی رونمایی کند .اما قبل رو نمایی جزعیات بیشتری از این خودرو منتشر شده است.

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:  بسیاری از محصولات تویوتا ابتدا در بازار تایند رونمایی و مشخصات خودرو مطابق با بازار این کشور تطبیق داده می شود.

 

 

تویوتا فورچونر

به گزارش واحد خبر بین المل "پردیس خودرو "تویوتا قرار بود شاسی بلند نه چندان محبوب خود با نام تویوتا فورچونر را در تاریخ 17 جولای در تایلند بصورت رسمی رونمایی کند .اما قبل رو نمایی جزعیات بیشتری از این خودرو منتشر شده است.

فورنچونر جدید نسبت به مدل قبلی خود بزرگتر و هیجان انگیر تر بوده که بر روی پلت فرم جدید تویوتا با نام Ladder –frame  بنا نهاده شده است.

تویوتا فورچونر جدید با دو موتور دیزلی و یک موتور بنزینی و در چهار نسخه در بازار تایلند عرضه خواهد شد. نسخه های دیزلی این خودرو شامل 2.4G 4×2 6MT، 2.4V 4×2 6AT، 2.8V 4×2 6AT، 2.8V 4×4 6AT و بنزینی 2.7V 4×2 6AT است.

تویوتا فورچونر

مدل ممتاز 2.8 لیتری V این خودرو دارای سیستم حرکتی 4×4 به صورت انتخابی است در حالی که اکثر نسخه های این خودرو گیربکس اتوماتیک شش سرعته دارند.

خانواده موتورهای دیزلی GD جدید در این خودرو شامل 2.4 لیتری چهار سیلندر با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 343 نیوتون متر و 2.8 لیتری دیزلی قدرتمندتر با قدرت 177 اسب بخار و گشتاورهای 420 و 450 نیوتون متر است. تنها موتور بنزینی این خودرو 2.7 لیتری چهار سیلندر VVT-i با قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتون متر است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب