icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رنو سیمبل نیامده محبوب شد.

رنو سیمبل نیامده محبوب شد.

پردیس خودرو" روز 24 مرداد ماه بود که شرگت نگین خودرو در آستانه ولادت با سعادت حضر معصومه (س) پیش فروش رنو سیمبل را به سه صورت 120،90و 60 روزه تا تکمیل ظرفیت آغاز کرد.استقبال از این خودرو در حدی بود که پیش فروش 60 روزه در همان ساعات ابتدایی پایان یافت.

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:در شرایطی که بازار خرید و فروش خودرو روزهای سرد خود را سپری می کند ،رنو سیبمل همچنان در حال فروش می باشد.

 

 

رنو سیمبل

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" روز 24 مرداد ماه بود که شرگت نگین خودرو در آستانه ولادت با سعادت حضر معصومه (س) پیش فروش رنو سیمبل را به سه صورت 120،90و 60 روزه تا تکمیل ظرفیت آغاز کرد.استقبال از این خودرو در حدی بود که پیش فروش 60 روزه در همان ساعات ابتدایی پایان یافت.

مدیر بازاریابی و فروش نگین خودرو در این خصوص گفت:بازار ایران  از این مهمان فرانسوی  که با مدل 2016 وارد شده است استقبال خوبی نشان دادند ،از همین رو پیش فروش 90 و 60 روزه این خودرو همچنان ادامه دارد.

. شکوهی تصریح کرد: سیمبل به خوبی توانست در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرویی مشهد یخ بازار خودرو را بشکند و راه را برای رونمایی از خودروهای دیگر این برند Renault در آستانه سال ۲۰۱۶ میلادی هموار کند.

وی تاکید کرد: سیمبل پیش از این توانست اعتماد بازار خودرو ترکیه را به خوبی جذب کند و امروزه این خودرو، محصولی کاربردی در این کشور به شمار می آید و امیدواریم با پیشینه درخشانی که رنو از دیرباز در ایران دارد، این خودرو نیز بتواند به سبد خودروی خانواده های ایرانی افزوده شود.

رنو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ با قیمت پایه ۶۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان قابل عرضه است.

شکوهی ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر مشتریان تصریح کرد: سیمبل با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار خودروی ایران می شود و توانست با شرایط فروش بسیار جذاب و سود مشارکت ۲۱ درصدی یخ بازار خودروی ایران رابشکند.

سیمبل همچون دیگر محصولات Renault که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با دو روش قیمت قطعی و غیرقطعی به فروش می رسد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب