icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رنو مگان : آزمایش مدل جدید 2016 با بدنه ی جدید

رنو مگان : آزمایش مدل جدید 2016 با بدنه ی جدید

به گزارش "پردیس خودرو" نسل سوم مگان رنو از بروز رسانی های کلیدی در طول 8 سال بهره برده است,اما زمان آن در سطح جهانی به زودی به اتمام میرسد.

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش "پردیس خودرو" نسل سوم مگان رنو از بروز رسانی های کلیدی در طول 8 سال بهره برده است,اما زمان آن در سطح جهانی به زودی به اتمام میرسد.

سطح جدید مگان تغییر شکل یافته و به روز شده در ماه ژوئن سال گذشته رونمایی شد,بنابراین ما انتظار داریم فروش  سطح محلی فعلی تا یک سال دیگر هم ادامه یابد.

این عکس های جدید به هر حال,اولین ظواهر نسل بعدی مگان را نشان میدهند,که فروش آن باید در اواخر امسال آغاز شود و در اوایل سال 2016 وارد بازارهای اروپا شود.

 

همانطور که انتظار می رفت, مدل جدید یک طراحی پویا و سرزنده تری را معرفی میکند که نشانه هایی از محدوده ی مدل های سیلو را دارد.

طراحی پنجره ها و طرای بدنه ی بال شکل در قسمت کناریو جلوی مگان جدید دیده میشوند,و بعد از آن چراغ های جلویی هستند که کنترل آنها در قسمت پنل کنترل درون خودرو میباشد.

یک خط منحنی از روی سقف تا قسمت های کناری و پایین خودرو کشیده شده است.

پنجره ی عقب این خودرو بسیار شبیه به مدل های GT لاین میباشد,که به گونه ای قاب مانند همانطور که در تصویر میبینید از 4 طرف محصور شده است.

 

مدل جدید از روی طرح CMF جدید همکاری رنو نیسان ساخته میشود,که همچنین این طرح برای نیسان کواشکای و ایکس – تریل جدید و همچنین مدل شاسی بلند کادجار جدید رنو و نیسان پولسار بازار اروپا استفاده شده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب