icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رنو وید بزودی در ایران

رنو وید بزودی در ایران

رنو برای حضور در ایران بر روی خودروهای ارزان قیمت خود تمرکز کرده است.

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رنو برای حضور در ایران بر روی خودروهای ارزان قیمت خود تمرکز کرده است.

 

رنو وید

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" بر همین اساس خبرگزاری  رویتر به نقل از یکی از مدیران ارشد رنو گزارش داد که رنو برای حضور در ایران قرار است خودرو رنو وید kwid را عرضه کند.

رنو وید Kwid یک کراس اوور جمع و جور بوده که جزو ارزان ترین خودروی رنو می باشد. این خودرو چند ماه پیش توسط رنو برای بازار هند و دیگر کشور ها معرفی شد.

ژرار دوتوربه، نایب رئیس رنو نیسان الیانس که معماری مدل ارزان قیمت جدید Kwid را طراحی کرده است، گفت: این مدل علاقه شرکای ایرانی این شرکت را جلب کرده است.دوتوربه در مصاحبه‌ای گفت: این نوع خودرو می تواند مناسب بازار ایران باشد. ما این خودرو را به شرکای ایرانی خود معرفی کرده‌ایم و با علاقه آنها روبرو شدیم با اینهمه بین علاقه تا تصمیم برای عرضه این خودرو اندکی زمان خواهد برد.خودروسازان مطرح دنیا از جمله پژو سیتروئن و فولکس واگن در پی توافق هسته‌ای تاریخی میان تهران و قدرتهای غربی، در تلاش برای احیای فعالیت در ایران هستند.

بر اساس گزارش رویترز، خودروسازان فرانسوی رنو و پژو سیتروئن اذعان کرده‌اند برای دفاع از سهم بازاری که پیش از تشدید تحریم‌ها در ایران داشتند، ناچارند پیشنهادهای بهتری به شرکای ایرانی خود عرضه کنند.

برای اطلاع و بررسی خودروی رنو Kiwd اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

رنو وید kwid
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب