icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رنو کویید محصول آینده ایران خودرو ،پرفروش در هند

رنو کویید محصول آینده ایران خودرو ،پرفروش در هند

در پی مذاکرات ایران خودرو با رنو فرانسه مقرر شده یکی از ارزانقیمت ترین محصولات رنو با نام کویید در ایران تولید و به بازار عرضه شود. رنو کویید در حال حاضر در هند با تقاضای بسیار بالایی روبرو بوده بطوریکه رنو نتوانسته به تعهدات خود رد قبال تحویل به موقع این خودرو عمل کند.

جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در پی مذاکرات ایران خودرو با رنو فرانسه مقرر شده یکی از ارزانقیمت ترین محصولات رنو با نام کویید در ایران تولید و به بازار عرضه شود. رنو کویید در حال حاضر در هند با تقاضای بسیار بالایی روبرو بوده بطوریکه رنو نتوانسته به تعهدات خود رد قبال تحویل به موقع این خودرو عمل کند.

 

 

 

 رنو کویید

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " در نتیجه دوره انتظار مشتریان برای دریافت این هاچ بک در برخی شهرها به شش ماه رسیده است.

عواملی که موجب شده رنو کوید اینقدر برای خریداران جذاب باشد، قیمت پایین، مصرف سوخت بسیار پایین در کلاس خود و طراحی شبیه خودروهای کراس اور هستند. این خودرو با قیمت حدودا پنج هزار دلاری  ظرف یک هفته در دهلی نو بیش از 25 هزار تقاضا داشته است.

رنو کوید در چهار مدل استاندارد، RxE, RxL and RxT عرضه میشود و از یک گیربکس دستی پنج سرعته  بهره می برد. موتور 800 سی سی سه سیلندر این خودرو قدرتی معادل 53 اسب بخار و گشتار 72 نیوتن متر تولید میکند.

رنو قصد دارد نسخه قدرتمند تر این هاچ بک را نیز عرضه کند که ممکن است دارای یک موتور 1000 سی سی با یک گیربکس AMT باشد.

مدیران رنو از مذاکره با یکی از خودروسازان بزرگ ایران برای تولید این خودرو خبر داده‌اند. به گفته یکی از مدیران رنو قرار است این خودرو در ایران با قیمت 25 میلیون تومان عرضه شود تا بتواند جایگزین پراید شود.

.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

 

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب