icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی از یک خودروی بسیار جذاب چینی در نمایشگاه گوانجو

رونمایی از یک خودروی بسیار جذاب چینی در نمایشگاه گوانجو

کانسپت فوق العاده رووی به نام Vision-R در نمایشگاه بین المللی اتومبیل گنجو رونمای گردید. این خودرو یک از جذاب ترین کانسپت های ارائه شده در نمایشگاه بوده که توجه بسیاری از منتقدان صنعت خودرو سازی دنیا را به خودر جلب نموده است.

یکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: کانسپت فوق العاده رووی به نام Vision-R در نمایشگاه بین المللی اتومبیل گنجو رونمای گردید. این خودرو یک از جذاب ترین کانسپت های ارائه شده در نمایشگاه بوده که توجه بسیاری از منتقدان صنعت خودرو سازی دنیا را به خودر جلب نموده است.

 

 کانسپت Vision-R

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " خودرو Vision-R  با طراحی نرم و زیبا با خطوطی اسپرت حس تجلی بدون وصفی را القا می کند. این خودرو همچنان با روح اصالت اروپایی خود به عنوان پرچم دار برند رووی سمبل نوآوری و قدرت این شرکت در طراحی و پیشبرد برند می باشد. لازم به ذکر است این خودرو احتمالا در آینده نزدیک به نام تجاری رووی 950 با تیراژ بالا وارد بازار های جهانی خواهد شد. خودرو Vision-R با استفاده از هنر طراحان ایتالیایی ظاهری منحصر به فردی در اختیار قرار می دهد. خودرو Vision-R هرچند شباهت هایی به کانسپت جدید شرکت پژو به نام Peugoet Exalt  دارد ولی بر روی پلتفرم 2017 Buick LaCrosse. ساخته شده است.

کانسپت Vision-R

 

کانسپت Vision-R


خودرو Vision-R دو پیشرانه 2 لیتری بهمراه توربوشارژ با قدرت 254 اسب بخاری و 3.6 لیتری 6 سیلندر بهره برده که به کمک گیربکس 9 سرعته خود سواری و قدرت لذت بخش را در اختیار راننده قرار می دهد.
داخل خودرو از طراحی لاکچری و مدرنی بهره برده که به کمک داشبورد یک تیکه و تمام دیجیتال ، خط های کرمی سرتاسری اقوا کننده و همچنین کف پوشی از چوب طبیعی قدرت طراحی این برند را به رخ دیگر رقیبان حتی رقیبان اروپایی خود کشیده است.

 

کانسپت Vision-R

 

کانسپت Vision-R


در مجموع ارائه چنین خودروی کانسپی از سوی شرکت رووی به تنها حرکت کاملا جسورانه بوده بلکه نشان از آینده درخشان این شرکت در ارائه خودرو های مدرن در سطح بازار جهانی می باشد.

 

کانسپت Vision-R


شرکت خودروسازی رووی که به عنوان مادر شرکت ام جی فعالیت میکند، مظهر حضور خودروهای ام جی بر اساس پلت فرم و طراحی های کانسپت خودرو ام جی در بازار شناخته میشود. لذا میتوان به وضوح انتظار داشت خودروی Vision-R بزودی در سبد محصولات ام جی نیز حضور یابد.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

برچسب ها:

Vision-R کانسپت
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب