icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رکود حاکم بر بازار خودرو همچنان ادامه دارد.

رکود حاکم بر بازار خودرو همچنان ادامه دارد.

مدتها است که فعالان بازار خودرو دم از رکود بازار خرید و فروش خودرو می زنند و امیداور هستند که این رکود هر چه زودتر به اتمام برسد.

پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدتها است که فعالان بازار خودرو دم از رکود بازار خرید و فروش خودرو می زنند و امیداور هستند که این رکود هر چه زودتر به اتمام برسد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"در پایان سال گذشته فعالان بازارخودرو و نمایشگاه داران چشم به سال جدید داشتند تا این بازار رونق سابق را داشته باشد اما همچنان این بازار در رکود کامل به سر می برد.

کارشناسان دلیل این رکود را عدم رونق در کلیه کسب و کارها و عدم تمایل مردم به خرید خودرو دانسته و عنوان داشته تا زمانی که رونق به بازار کلیه مشاغل باز نگردد این رکود ادامه دارد.

این بازار سرد و بی رونق باعث شده که قیمت خودروهای صفر در بازار روند نزولی به خود بگیرد .بطوریکه این هفته قیمت خودروهای صفر بین 200 تا 500 هزار تومان کاهش یافته است.

فعالان بازار خودرو دلیل این کاهش قیمت را عرضه  زیاد خودرو های صفر توسط خودرو سازها و کم شدن قدرت خرید مردم عنوان کرده اند.

در حال حاضر قیمت خودرو پراید 111 و پراید 131 نسبت به هفته گذشته بین 400 هزار تا یک میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار نسبت به هفته قبل 500 هزار تومان، پژوپارس نسبت به هفته قبل حدود یک میلیون تومان، سمند LX نسبت به هفته قبل 800 هزار تومان، دنا نسبت به هفته قبل یک میلیون توما، پژو405 بنزین‌سوز نسبت به هفته قبل حدود 500 هزار تومان، پژو206 تیپ5 نسبت به هفته گذشته 500 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

هم‌اکنون پراید 111 در بازار 21 میلیون تومان، پراید 131 حدود 20 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار 24 میلیون تومان، پژوپارس 37 میلیون تومان، سمند LX 30 میلیون و 500 هزار تومان، دنا 45 میلیون تومان، پژو405 بنزین‌سوز 29 میلیون تومان و پژو206 تیپ5 حدود 36 میلیون و 500 هزار تومان است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب