icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو زمان پیش فروش لیفان 820 مشخص شد.

زمان پیش فروش لیفان 820 مشخص شد.

شرکت کرمان خودرو تولید کننده محصولا لیفان در ایران زمان پیش فروش محصول جدید خود با نام لیفان 820 را اعلام کرد.

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت کرمان خودرو تولید کننده محصولا لیفان در ایران زمان پیش فروش محصول جدید خود با نام لیفان 820 را اعلام کرد.

 

 

 

زمان پیش فروش لیفان 820

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" عید نوروز سال 94 بود که کرمان خودرو خبر از تولید یک سدان پرقدرت را منشر کرد. چند ماه پس از انتشار این خبر بود که نمونه های اولین مدل این محصول جدید توسط کرمان خودرو منتشر شد. این محصول جید لیفان 820 نام دارد که به تازگی در چین رونمایی شده است.

لیفان 820 در سگمنت خودروهای سدان شهری قرار گرفته با بهره گیری از موتور 2400 سی سی خودو قدرتی برابر با 160 اسب بخار تولید می کند . این خودرو در نوبه خود دارای امکانات کاملی می باشد. (برای اطلاع از مشخصات فنی و دیدن عکسهای بیشتر اینجا کلیک کنید)

حال کرمان خودرو پس نمایش این خودرو در نمایشگاه های شیراز و مشهد قصد دارد پیش فروش این خودرو را روزهای 21 الی 24 مرداد ماه آغاز کند.این خبر را آقای مصطفی جعفری مدیر بازاریابی کرمان خود اعلام کرد .

وی همچنین در ادامه افزود:”خط تولید لیفان ۸۲۰ هم‌اکنون در کرمان موتور راه‌اندازی شده و این خودرو به‌صورت آزمایشی نیز تولید شده است و تاکنون بازخوردهای خوبی از تیم مهندسی در مورد لیفان ۸۲۰ گرفته‌ایم و این خودرو به‌زودی وارد فاز تولید انبوه خواهد شد .”

جعفری در پاسخ به این سوال که ۸۲۰ برای رقابت با چه خودروهایی وارد بازار می‌شود گفت:”این خودرو رقیب خودروهای دست‌دوم ژاپنی و کره‌ای در بازار خواهد بود و اگر بخواهیم خودروهای چینی را با آن مقایسه کنیم از نظر کلاس، ۸۲۰ فراتر از آن‌ها قرار می‌گیرد اما اگر بخواهیم نگاه قیمتی به آن داشته باشیم با هم‌وطنان چینی‌اش هم‌رده خواهد بود.”

وی همچنین در زمینه سرنوشت عرضه لیفان ۷۲۰ به بازار گفت:”برای این خودرو نیز برنامه داریم و تجهیزات مونتاژ آن در خط تولید نصب شده است و پس از عرضه ۸۲۰ برنامه مونتاژ و عرضه این مدل را نیز در برنامه خواهیم داشت و۷۲۰ به‌عنوان محصولی جدید روانه بازار می‌شود و قرار نیست جایگزین مدل ۶۲۰ شود.”

.

جعفری همچنین در توضیح دلیل عدم انتشار شرایط پیش‌فروش گفت:”به دلیل آنکه ما یک شرکت تولید محور هستیم و تیراژ انبوه داریم به سراغ پیش‌فروش نمی‌رویم و همواره بر اساس تقاضا و فروش نقدی خودرو را به مشتریان ارائه می‌کنیم و این مساله نیازمند سرمایه‌گذاری زیادی از سوی کرمان موتور در بدو ورود یک محصول است تا خط تولید همواره در حرکت باشد.”

جعفری همچنین در پایان ایجاد اشتغال در منطقه تجاری ارگ بم و دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید را به‌عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های کرمان موتور اعلام کرد

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

روزبه 1394/8/15
15:21:32

با سلام اگر اقساطی بفروشید رقبا را به راحتی کنار میزنید عیب کرمان موتور شرایط فروشه

جواد ظفر مقدم 1394/8/7
16:45:15

اطلاع از ثبت نام لیفان 820

آخرین مطالب