icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو زمان عرضه و فروش برلیانس C3 مشخص شد

پارس خودرو اعلام کرد

زمان عرضه و فروش برلیانس C3 مشخص شد

مدیر مهندسی و توسعه محصول پروژه برلیانس در پارس خودرو زمان قطعی فروش برلیانس C3 را اعلام کرد.

دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" برلیانس C3 از محصولات جدید شرکت پارس خودرو بوده که در نمایشگاه کرج و شیراز به نمایش عمومی گذاشته شد.حالا طبق اخبار منتشر شده از سوی این شرکت زمان عرضه این خودرو 22 مرداد ماه همزمان با نمایشگاه خودروی مشهد می باشد.

پژمان شاد چهره در نشست خبری که به منظور معرفی و تست محصول جدید برلیانس کراس C3 برگزار شد، گفت:  قیمت این محصول طی هفته آتی و همزمان با اغاز نمایشگاه مشهد اعلام می شود.

وی تصریح کرد: پیش فروش این محصول 22 مرداد ماه آغاز و سایت  ثبت‌نام برای مشتریان باز می‌شود.

پژمان شاد چهره در ادامه ضمن معرفی محصول جدید برلیانس کراس C3 ، در خصوص درصد داخلی این محصول گفت: در حال حاضر درصد داخلی سازی این خودرو 20 درصد است که شامل قطعاتی چون شیشه، بخش هایی از سیستم تعلیق، صندلی،  لاستیک،کمر بندهای ایمنی، اگزوز خودرو می شود.

وی تاکید کرد: البته این میزان داخلی سازی نیز با همکاری قطعه سازان داخلی و با نظارت شرکت برلیانس انجام می شود، همچنین از افزایش داخلی سازی این خودرو به 30 درصد تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تا سال آینده میزان داخلی سازی این خودرو را به 40 درصد افزایش خواهیم داد.

مدیر مهندسی و توسعه محصول برلیانس  در ادامه در خصوص تامین قطعات و خدمات پس از فروش خودرو برلیانس کراسC3 گفت: در زمینه تامین قطعات و خدمات این خودرو اقدامات لازم پیش از عرضه این محصول صورت گرفته و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص رنگ بندی این خودرو گفت: مشکلی در عرضه این خودرو و رنگ بندی آن نداریم و در 7 رنگ بدنه به بازار عرضه خواهد شد.

 

برای اطلاع از مشخصات فنی و نقد و بررسی برلیانس C3 اینجا کلیک کتید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب