icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو زمان ورود بی وای دی تانگ مهار نشدنی به ایران مشخص شد

نمایشگاه خودروی مشهد 96

زمان ورود بی وای دی تانگ مهار نشدنی به ایران مشخص شد

رئیس هیت مدیره  شرکت کارمانیا در مصاحبه اختصاصی با پردیس خودرو از رونمایی  بی وای دی تانگ تا پایان سال در یکی از نمایشگاه های خودروی کشور خبر داد.

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"آقای محسن برازوان عنوان نمود که شرکت کارمانیا در راستای تکمیل سبد محصول این شرکت قرار است تا پایان سال و در یکی از نمایشگاه های کرمان یا تهران از خودروی هیبریدی اما بسیار قدرتمند بی وای دی تانگ رونمایی به عمل آورند.این خبر از آنجا می تواند مورد اهمیت واقع گردد که تانگ بدلیل مشخصات فنی فوق العاده خود در صنعت خودرو دنیا جنجال بسیار بر پا کرده بود.

بی وای دی تانگ هیبریدی از دو موتور الکتریکی و یک بنزینی بهره می برد که حداکثر توان تولیدی این سه موتور به عدد باور نکردنی 505 اسب بخار خواهد رسید. موتور فوق این امکان  را به بی وای دی تانگ خواهد داد که صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را طی زمان 4.9 ثانیه طی نماید.این اعداد زمانی هیجان انگیز می شود که متوجه شوید مصرف سوخت این خودرو تنها 2 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود.البته این اعداد و ارقام توسط کمپانی بی وای دی اعلام شده است.

محسن برازوان  در خصوص قیمت این خودرو عنوان کرد که سیاست این شرکت برای قیمت گذاری این خودرو در نظر گرفتن حداقل حاشیه سود خواهد بود  و سعی می شود که بی وای دی تانگ با قیمتی مناسب به بازار عرضه شود.

ایشان در جواب سئوال خبرنگار ما در خصوص وضعیت بی وای دی سانگ که سال گذشته در نمایشگاه تهران رونمایی شد گفت:  کارهای ابتدایی ورود این خودرو به بازار انجام شده و در سال جاری پیش فروش این خودرو آغاز خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب