icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو زمان پیش فروش محصولات هاوال مشخص شد

زمان پیش فروش محصولات هاوال مشخص شد

مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در نمایشگاه اصفهان زمان پیش فروش محصولات هاوال در ایران را اعلام کرد.

پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو" مدیر بازریابی و فروش گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه خودروی اصفهان در مصاحبه با پردیس خودرو به تشریح برنامه های آتی این شرکت در خصوص محصولات هاوال  پرداخت. ایشان در بخشی از صحبت خود اشاره کرد که به احتمال فراوان پیش فروش هاوال H2 پیش از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.خانم کربلایی در خصوص قیمت این خودرو گفت:تاکنون قیمت قطعی این خودرو مشخص نشده است و قیمت های حدودی اعلام شده  در نمایشگاه تهران بدلیل افزایش تعرفه ها ورادات خودرو و نرخ عرض ممکن است تغییرکند.قابل ذکر است مسئولین این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران قیمت هاوال H2 را حدود 80 تا 90 میلیون تومان عنوان کرده بودند.

گروه بهمن در نمایشگاه خودروی اصفهان دو مدل هاوال H2 و هاوال H6 را به منظور آشنایی مشتریان اصفهانی با خود به این نمایشگاه آورده بودند. دیگر محصولات گروه بهمن در این نمایشگاه را بسترن B30 ،مزدا 3 ،وانت پیکاپ کاپرا2 تشکیل داده، اما در این بین محصولات هاوال بسیار مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

محصولات هاوال با توجه به اعتبار برند و همچنین ظاهر زیبا و امکانات فراوان در کنار مشخصات فنی قدرتمند می تواند بازار کراس اور های چینی را تخت اشعاع خود قرار دهد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب