icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سئات نیامده به ایران فراری شد

سئات نیامده به ایران فراری شد

سخنگوی کمپانی اسپانیایی سئات در گفتگو با رویترز از منصرف شدن برای حضور در بازار ایران خبر داد.  

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" از مدتها پیش خبر حضور محصولات سئات در ایران راسانه ای شده و حتی بسیاری وعده دادند که محصولات این شرکت در نمایشگه خودروی تهران حاضر خواهد شد.اما ظاهرا سئات بعنوان زیر مجموعه فولکس واگن از بی سر و سامانی بازار خودرو ایران به تنگ امده است و ترجیح داد نیامده برود.

طبق اخبار پیشین ظاهرا قرار بود معین موتور بعنوان نماینده این شرکت در ایران عرضه محصولات سئات را برعهده بگیرد و این شرکت اسپانیایی را تشویق به سرمایه گذاری کند.اما ظاهرا بی ثباتی قوانین خودرو در ایران باعث شده است که سئات تصمیم خود برای ورود به ایران را منتفی اعلام کند.

همانطور که مشخص می باشد شرکت های بزرگ جهان  علاقمند به حضور در بازار هایی هستند که از ثبات مالی و قوانین اجرایی برخودار باشند مطلبی که این روز ها در مملکت بسیار نایاب شده است .  بعد از برجام همگان منتظر حضور برند های برتر جهان در بازار ایران بودند تا بتوان بعد 30 سال طعم رانندگی ایمن با خودروهای با کیفیت روز دنیا را بچشند اما سرمایه گذاران خارجی به محض  تصمیم به حضور در ایران  درگیر بی ثباتی در دستورات اجرایی و قونین من در آوردی گردیده و بسیاری از آنها  عطای بودن را به لقایش بخشیده و نیامده فراری شدند.

لازم به ذکر ماموت خودرو هم بعنوان نماینده محصولت فولکس واگن در ایران مشخص شده است اما با توجه به ورود تعداد زیادی از محصولات این شرکت آلمانی ،ماموت خودرو بدلیل ناتوانی در برآورده سازی دستورات وزرات صنعت نتوانسته است خودروهای فوق را به بازار عرضه نماید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب