icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سانتافه ٢٠١٨ با آپشن هاي خاص وارد بازار شد

سانتافه ٢٠١٨ با آپشن هاي خاص وارد بازار شد

شركت هيونداي با نمايش نسل چهارم سانتافه بار ديگر برتري خود را به رقبا ثابت خواهد كرد.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- طراحان كره اي هيونداي نسل چهارم سانتافه را طرح های قابل توجه، متفاوت و همچنین فن آوری های جدید در قسمت داخلی کابین در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس،به نمايش خواهند گذارد. البته پيش از اين برای معرفی این خودرو قسمتی از طراحي نمای خارجی آن منتشر شد. در این طراحی ها قسمت جلوی خودرو حالت تهاجمی و چراغ هایی مشابه مدل kona،قسمت  عقب محدود و با محفظه  زاویه دار نشان داده شده است.

نوآوری های مهم در فناوری  شامل یک سیستم هشدار دهنده است که راننده را مطلع می کند که یک مسافر در صندلی عقب است در حالی که راننده دور از ماشین است. این سیستم مخصوصا در برابر حیوانات خانگی و بچه ها در مدت زمان طولانی یا فراموش شده  نگهداری می شود. ترمز خودکار اضطراری (AEB) و هشدار ترافیکی عبور مجدد نیز جدید هستند. کلاوس کستر، مدیر خودرو Hyundai در خصوص آخرين شاهكار هيونداي معتقد است:"ما می خواهیم مردم در 10 تا 15 سال آینده  از هيونداي به عنوان یک نام تجاری از ماشین های سرگرم کننده ياد كنند".
وي مي افزايد:"ما در حال حاضر خودمان را به عنوان یک تولید کننده  معتبر و با کیفیت بالاي ساخت خودرو  ارتقا داده ایم." انتظار می رود هیوندای نسخه الکتریکی مدل Kona را در ژنو معرفی کند.

انتهای خبر

برچسب ها:

هیونداسانتافه
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب