icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سایپا قیمت جدید سراتو های مختلف اعلام کرد+جدول

سایپا قیمت جدید سراتو های مختلف اعلام کرد+جدول

قیمت جدید سراتو های مختلف با افزایش قیمت مجدد بصورت رسمی اعلام شد.

جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"سایپا بعد از پیش فروش سراتو آپشنال با قیمت 18 میلیون و 500 قیمت دیگر سراتوها هم اعلام کرد.

متن بخشنامه جدید سایپا به نمایندگی های سراسر کشور به شرح ذیل است:
به اطلاع نمایندگان محترم میرساند، قیمت پایه جدید انواع خودروهای سواری سراتو با توجه به افزایش نرخ ارز و نهاده های تولید و ... به شرح ذیل اعلام میگردد.

لازم به ذکر است در قیمت پایه مذکور تغییر احتمالی عوارض و تعرفه گمرکی، نرخ ارز مبادله ای و ... لحاظ نگردیده که در صورت تحقق این تغییرات قیمت های پایه جدید متعاقبا اعلام می‌شود

از نکات جالب این بخشنامه این است که سایپا گران شدن 14 میلیونی سراتو آپشنال را بدلیل افزایش نرخ ارز دانسته ،اما باز هم سئوال این است که قیمت ارز حدود 5 الی 6 درصد افزایش داشته اما قیمت این خودرو حدود 10 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.  این افزایش قیمت ابتدای کار است چرا که سایپا صریحا اعلام کرده افزایش تعرفه گمرگی احتمالی باعث افزایش قیمت مجدد این خودرو می گردد. این در شرایط است که سراتو در طول چندین ماه گذشته برای بار دوم است افزایش قیمت داشته و اگر هفته آینده تعرفه های جدید افزایش داشته باشد باز هم این خودرو دچار افزایش قیمت خواهد شد.این در حالی است که محصولات مختلف حاضر در بازار توسط عرضه کنندگان تاکنون چنین افزایش قیمتی را تجربه نکرده است.اما این خودروساز شبه دولتی بدون توجه به توان خرید مردم هر روز بر قیمت محصول خوش فروش خود می افزاید.

 

قیمت جدید سراتو سایپا

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب