icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سوبارو لایبرتی B4 بلیتزن در سالن نمایگاه اتومبیل توکیو رونمایی شد

سوبارو لایبرتی B4 بلیتزن در سالن نمایگاه اتومبیل توکیو رونمایی شد

به گزارش پردیس خودرو سوبارو موفق شد احساسات طرفداران و مشتریانش را با ارائه ی تم بلیتزن برای آخرین محصولش در سالن نمایشگاه اتومبیل توکیو تحت تاثیر قرار دهد.

پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

سوبارو لایبرتی B4 بلیتزن

به گزارش پردیس خودرو سوبارو موفق شد احساسات طرفداران و مشتریانش را با ارائه ی تم بلیتزن برای آخرین محصولش در سالن نمایشگاه اتومبیل توکیو تحت تاثیر قرار دهد.

در زیر پوست این خودروی زیبای نسل ششم(فعلی)میراث سوبارو(لایبرتی)B4  خوابیده است,که نیروی آن با موتور 4 سیلندر جعبه ای 2.5 لیتری معمولی تامین میشود.

نام بلیتزن آخرین بار در مارک های متفاوتی از نسل چهارم میراث این کمپانی دیده شده است,و پس از کناره گیری به مدت یک نسل,در نسل ششم باز هم خودنمایی کرد.

برای سازگاری با مد روز ,سوبارو در داخل خودرو فیبرهای کربن,پنجره های زیبا تر,چرخ های آلیاز مخلوط 19 اینچی و یک رنگ قرمز تند زیبا به این خودرو افزوده است.

 سوبارو لایبرتی B4 بلیتزن

هر دو سپر های جلو و عقب از مدل های نزدیک به جاده هستند,در حالی که بال عقب"ریبون مانند",دامنه های کناری و تیره روشن های طراحی نیز به خودرو افزوده شده اند.

تم سایه روشن در داخل خودرو نیز وجود دارد,همچنین پدال های آلومینیومی اسپورت و چرم رنگ شن صندلی ها,دستگیره های درب و طراحی زیبای دنده و فرمان نیز بسیار چشم نواز و حیرت انگیزند.

با اینکه این بلیتزن به خصوص الان بسیار در بورس است,شایعاتی از ورژن های مشابه این خودرو در بازار ژاپن از همین الان پخش شده اند.

 داخل سوبارو لایبرتی B4 بلیتزن

به گزارش وب سایت پردیس خودرو مشتریان استرالیایی سوبارو بیان کرده اند که در گذشته توزیع مدل لایبرتی بلیتزن بسیار محدود بود, از طرفی وجود نمونه های ژاپنی از این مدل بیانگر توزیع بیشتر و در دسترس پذیری بیشتر این مدل است.

در غیر این صورت,طرفداران محلی سوبارو میتوانند ادامه ی نسل ششم مدل های لایبرتی را که ماه گذشته در استرالیا رونمایی شدند را نیز در نظر داشته باشند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب