icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش سوزوکی آلیویو در بازار چین اغاز شد

فروش سوزوکی آلیویو در بازار چین اغاز شد

برند سواری جدید سوزوکی آلیویو وارد بازار خودروی چین شد و به این ترتیب سوزوکی نیز در رقابت فشرده ی بازار خودروهای سواری کوچک حرفی برای گفتن دارد.

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

سوزوکی آلیویو

برند سواری جدید سوزوکی آلیویو وارد بازار خودروی چین شد و به این ترتیب سوزوکی نیز در رقابت فشرده ی بازار خودروهای سواری کوچک حرفی برای گفتن دارد.قیمت این خودرو بین 84900 تا 121900 یوان می باشد(14600 دلار تا 19640 دلار).اولین ورژن تولیدی آلیویو در نوامبر 2014 در نمایشگاه اتومبیل گواگژو رونمایی شد.

سوزوکی آلیویو  

فرمان طراحی شده آنچنان به مد 2014 نزدیک نیست و دسته دنده ی بزرگ ظاهر زیبایی ندارد.صفحه ی نمایش با سایز متوسط نیز نور کمی دارد.

 سوزوکی آلیویو

طراحی بیرون خودرو بسیار بهتر از طراحی اتاق میباشد.خط های اسپورت اطراف بدنه و ظاهر کلی اسپورت بسیار زیباست.

سوزوکی آلیویو توسط بخش ادغام شده ی شرکت های چانگان – سوزوکی در چین تولید شد.آلیویو دقیقا در همان سطحی است که سوزوکی S – cross بود(سپتامبر سال گذشته در بازار چین رونمایی شد).تنها یک موتور 4 سیلندره ی 1.6 لیتری بنزینی با 120 اسب بخار نیرو برای این خودرو موجو است که قدرت کمی دارد.در اواخر امسال یک موتور کم قدرت تر 1.4 لیتری با 100 اسب بخار نیرو تولید خواهد شد,که باعث میشود قیمت این خودرو به حدود 75000 یوان کاهش بیابد.

 سوزوکی آلیویو

طراحان سوزوکی درباره ی چراغ های مه شکن بسیار عالی عمل کرده اند,یک خط از جنس کروم از بالا چراغ های مه شکن آغاز شده و قبل از اینکه از فضای اختصاص داده شده به مه شکن خارج شوند به بالا برمیگردند.این طراحی حتما یکی از بهترین و زیباترین کارهای سوزوکی در این سال میباشد.امیدواریم بیش از اینها نیز در کار باشد.

 سوزوکی آلیویو

یک شیء عجیب غریب نیز در جلوی مه شکن ها قرار گرفته است که چندان جالب نیست.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب