icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سیمبل با 50 درصد داخلی سازی تا پایان سال به تولید می رسد

مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت:

سیمبل با 50 درصد داخلی سازی تا پایان سال به تولید می رسد

مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت: قرارداد رنو برای تولید خودروی سیمبل با ۵۰ درصد ساخت داخل اجرایی شده که این محصول تا پایان سال جاری تولید خواهد شد 

چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- بهروز ریاحی٬ مشاور وزیر صنعت٬ معدن و تجارت در آیین افتتاح همزمان ۱۶ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت یازدهم در شرایطی دولت را تحویل و کار خود را شروع کرد که در سال ۹۲ نرخ اقتصادی کشور منفی  ۶.۸ و همچنین رشد صنعتی منفی ۱۰ و همچنین حدود ۱۳ هزار کارگاه تولیدی در سطح کشور غیرفعال بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بخش تراز صادرات شرایط بسیار نامطلوب به طوری که صادرات به ارزش ۴۲ میلیارد دلار و همچنین واردات به مبلغ ۵۴ میلیارد دلار گزارش شده بود.

مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در دولت یازدهم با سیاست هایی که هم در بخش تولید و هم در بخش صادرات و در سرمایه گذاری ثابت و مستقیم در حوزه معادن و صنایع معدنی و تجارت انجام شد در سال ۹۶ رشد اقتصادی به مثبت ۴.۸ که پیش بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به مثبت شش برسد.

ریاحی با توجه به اینکه در دولت تدبیر و امید برای نخستین بار بعد از برجام ۸.۱ میلیارد دلار با سرمایه گذاری خارجی انعقاد قرار داد شده است، گفت: از این مجموع هفت میلیارد دلار در چرخه تولید قرار گرفت.

مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: قرارداد رنو برای تولید خودروی سیمبل با ۵۰ درصد ساخت داخل اجرایی شده که این محصول تا پایان سال جاری تولید خواهد شد که این نشان می‌دهد سرمایه گذاری خارجی بعد از برجام تولید را شروع کرده است.

انتهای خبر

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب