icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاسی بلند اوتلندر 2016 فردا در ایران رونمایی می شود.

شاسی بلند اوتلندر 2016 فردا در ایران رونمایی می شود.

شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتشوبیشی در ایران ،قصد دارد فردا از نمونه فیس لیفت شده اوتلندر در ایران رونمایی کند.

یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتشوبیشی در ایران ،قصد دارد فردا از نمونه فیس لیفت شده اوتلندر در ایران رونمایی کند.

 

 

 

اوتلندر 2016

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" اوتلندر 2016 اولین بار در نمایشگاه نیویورک سال جاری میلادی توسط شرکت میتشوبیشی رونمایی شد.حال بعد از گذشت چند ماه شرکت آرین موتور قصد دارد اوتلندر 2016 را در ایران رونمایی و سپس عرضه کند.

سال گذشته در تاریخ 30 مهرماه اوتلندر برای اولین بار به بازار ایران عرضه شد . اوتلندر در یک سال گذشته توانسته است در بازار خودروهای شاسی بلند موقعیت خود را تثبیت کند و به فروش موفقی دست یابد . حال آرین موتور خود را برای عرضه مدل 2016 اوتلندر آماده کرده است.
طبق گفته  کامران طالبی فرد ، سرپرست بازاریابی آرین موتور ، اوتلندر 2016 یک فیس لیفت  مینور را تجربه کرده است. چراغ های جلو ، جلو پنجره ،  سپر جلو و چراغ های عقب و سپر عقب آن از طرح جدیدی برخوردار شده اند. همچنین رینگ های خودرو نیز با طرح جدید رینگ های برس خورده دو رنگ( مشکی / نقره ای ) ارتقاء یافته است . مجموعه این تغییرات باعث شده است که اوتلندر جدید از لحاظ ظاهری نسبت به مدل 2015 و 2014 بسیار جذاب تر به نظر برسد.
به گفته  سرپرست بازاریابی آرین موتور مدل 2016 از چراغ های LED  در جلو و چراغ هایLED طیفی  در عقب استفاده می کند همچنین به Day light جلو مجهز است. در داخل کابین نیز از سیستم صوتی حرفه ای جدید بهره می برد که دارای نویگیشن است و امکان راه اندازی آن در آینده نزدیک در ایران وجود خواهد داشت .  همچنین در داخل کابین مدل 2016  متریال  نسبت به مدل قبلی بهبود چشمگیری داشته  است .

 

 به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب