icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاسی بلند ام جی RX5 بزودی در سمنان تولید می شود!!

شاسی بلند ام جی RX5 بزودی در سمنان تولید می شود!!

شرکتی جدیدی  در ایران  قرار است با همکاری کمپانی چینی سایک ، محصولات ام جی را درسمنان تولید نماید.

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" حکایت شرکت های فعال در صنعت خودرو  و حضورشان در نمایشگاه های خودرو کمی عجیب و غریب شده است. برای مثال برخی از این شرکت ها در نمایشگاه بزرگ با صرف هزینه های آنچنانی شرکت می کنند اما سال بعد خبری از آنها نیست و یا بطور کل منحل شد ه اند . برای مثال سال گذشته شرکت های مختلفی از قبیل آسان موتور و اطلس خودرو با محصولات جدید و در غرفه های بزرگ حضور کاملا جدی داشتند اما در طول سال گذشته حضورشان کاملا کمرنگ شده است و عملا در حال خارج شدن از گود خودرویی های کشور می باشند. شرکت های نام برده شده سالها در بازار ایران حضور داشتند و بدلایل مختلف به این روز افتاده اند اما شرکت تازه تاسیس ام جی پارس موتور در سال گذشته با حضور گسترده در نمایشگاه خودروی تهران  اعلام وجود کرد و با به نمایش گذاشتن  خودروهای ام جی 360 و ام جی RX5 نظر ها را به خود جلب کرد. این شرکت اعلام کرد بزودی تولید این دو محصول را آغاز خواهد نمود و رسما به بازار عرضه خواهد کرد. اما در طول سال گذشته در سکوت کامل خبری بود و در نهایت مشخص گردید این شرکت تبریزی قید همکاری با سایک  را زده و دیگر قرار نیست محصولات این شرکت را تولید نماید.

در این بین شرکتی با نام خودرو سازی فردا وابسته به مالک دو شرکت آسان موتور و اطلس خودرو که حالا دیگر خیلی مطرح نیستند ،اعلام کرد بزودی شاسی بلند ام جی RX5  را در سمنان تولید خواهد کرد. یعنی سه شرکتی که سال گذشته حضور جدید داشتند دیگر امسال حضور ندارند و در عوض با نقش و نگاری جدید به بازار خودرو وارد شده اند .

حال سئوال اساسی این است که چگونه شرکت های تازه تاسیسی که فقط کاغذی هستند در نمایشگاه های معتبری نظیر تهران می توانند حضور پیدا کنند و با جلب نظر مردم اقدام به فروش محصولات خود نمایند اما سال بعد خبری از آنها نباشد؟اگر به خاطر داشته باشیم شرکت ام جی پارس موتور ،خودروی ام جی 360 را پیش فروش کرد و در نهایت مشخص نشده که به مشتریان تحویل داده شد یا خیر.همچنین اطلس خودرو سال گذشته از نسل جدید اسپورتیج رونمایی و پیش فروش آن را آغاز کرد اما تاکنون یکدستگاه آن هم به متشریان تحویل داده نشده است.

اگر همین روند را بعنوان ملاک قرار دهیم سال بعد بسیاری از شرکت های حاضر در نمایشگاه امسال یا حضور ندارند و یا با رنگ و لعاب و صد البته نام جدید به بازار خودرو باز خواهند گشت.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب