icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط جدید فروش خودروها اعلام شد

شرایط جدید فروش خودروها اعلام شد

وزارت صمت برنامه دارد تا قواعد عرضه خودرو را تغییر دهد و راهکارهای جدیدی را برای کنترل قیمت خودروها در بازار آزاد اتخاذ کند. در حال حاضر همچنان شاهد هستیم که بهای خودروها در بازار آزاد افزایش پیدا می کند و ساختار کنترلی ثابتی برای آن وجود ندارد.

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-سرپرست وزارت صمت در آخرین اظهار نظر خود گفته است که بهترین راه برای کنترل قیمت ها در بازار آزاد، افزایش فروش های فوق العاده است و عملا پیش فروش های مدت دار تاثیر خاصی بر نیاز بازار ندارد. سرقینی مصوبه ای را برای خودروسازان در نظر گرفته است که به صورت ماهانه ۲۵ هزار خودرو را با شرایط فروش فوق العاده و فوری عرضه کنند. به گفته او در شش ماه اول سال ۹۹، تنها ۵۰ هزار خودرو به شیوه فروش فوق العاده عرضه شده اند و برای کنترل بازار نیاز است تا ظرفیت فروش های فوری افزایش پیدا کند.

جعفر سرقینی، سرپرست وزارت صمت، اعلام نموده که در نیمه دوم سال جاری ۱۵۰ هزار خودرو به شیوه فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه عرضه خواهند شد و به عبارتی هر ماه، ۲۵ هزار خودروی جدید وارد بازار می شود. با توجه به مصوبه های جدید، مشتریان باید ۱۰ درصد بهای خودرو را در هنگام ثبت نام اولیه در حساب خود داشته باشند و تا زمان قرعه کشی، این مبلغ در حساب افراد مسدود خواهد شد. همچنین وزارت صمت و دستگاه های نظارتی سعی دارند تا از ابتدای مهر ۹۹، خودروهای فروش فوق العاده با قوانین سخت گیرانه تری به دست خریداران برسد.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب