icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش بهمن دیزل: امپاور، سحر پلاس، فورس

شرایط فروش بهمن دیزل: امپاور، سحر پلاس، فورس

شرکت خودروسازی بهمن دیزل در جدیدترین شرایط اعلامی، ۳ محصول خود را با شرایط پرداخت نقدی عرضه می‌کند. فروش نقدی محصولات بهمن دیزل ویژه طرح نوسازی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۲ دی ۱۴۰۱ لغایت پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ مطابق جدول ذیل برقرار می‌باشد.

 

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در صورت ثبت تقاضا بیش‌تر تعداد عرضه، برای این طرح فروش فرآیند قرعه‌کشی در روز دوشنبه مورخ ۱۹ دی ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کشنده امپاور BD500، مینی بوس سحر پلاس (پگاسوس) و کامیونت فورس ۶ تن خوابدار از جمله خودروهایی هستند که در این طرح‌ عرضه می‌شوند.

شرایط فروش ۳ محصول بهمن دیزل فاقد سود مشارکت و انصراف بوده و تنها در صورت تاخیر در تحویل، به صورت سالانه ۳۰ درصد به ودیعه مشتری جریمه تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است در شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل زمان تحویل خودروها ۳۰ روز کاری اعلام شده و با مدل ۱۴۰۱ تحویل خواهند شد.

  • متقاضیان باید دقت داشته باشند که برای خرید مینی بوس سحر پلاس نیاز به اسقاط یک مینی بوس است و برای خرید امپاور BD500 باید یک کشنده اسقاط شود و برای خرید فورس ۶ تن خوابدار هم نیاز به اسقاط یک کامیونت است.
  • منتخبین طرح نوسازی خودروهای فرسوده می‌بایست نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام در مدت زمان حداکثر دو ماه پس از انجام پیش‌ ثبت‌نام و فرآیند قرعه‌کشی اقدام نمایند.
  • قیمت محصولات فوق پس از مجاز شدن متقاضی از سوی مراکز ذیصلاح و انجام فرآیند اسقاط خودروی فرسوده بر اساس قیمت روز محاسبه خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز بهمن دیزل در سراسر کشور مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام در وب‌سایت فروش این شرکت اقدام نمایند.

 

شرایط فروش امپاور دی ماه 1401

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب