icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش نقدو اقساط جک و کی‌ ام‌ سی کرمان موتور

شرایط فروش نقدو اقساط جک و کی‌ ام‌ سی کرمان موتور

شرکت خودروسازی کرمان موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، ۴ محصول خود را با شرایط پرداخت نقد و اقساط  ۶ تا ۲۴ ماهه عرضه می‌کند. طرح جدید فروش نقدی و اقساطی محصولات کرمان موتور از روز شنبه مورخ ۱۰ دی ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت مطابق جدول ذیل برقرار می‌باشد.

 

چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-جک J4 آپشنال، پیکاپ KMC T8، کراس‌اوور جک S5 نیوفیس و جدیدترین محصول این شرکت KMC J7 از جمله خودروهایی هستند که در این طرح عرضه می‌شوند.

شرایط فروش ۴ محصول کرمان موتور فاقد سود مشارکت و انصراف بوده و تنها در صورت تاخیر در تحویل، به صورت ماهانه ۳ درصد به ودیعه اولیه مشتری جریمه تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است در شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور سند خودرو در رهن است؛ زمان تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده و با مدل ۱۴۰۲ تحویل خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام در وب‌سایت فروش این شرکت اقدام نمایند.

در روزهای اخیر کرمان موتور با اعلام بخشنامه‌ای قیمت محصولات خود را ۵۵ تا ۱۴۰ میلیون تومان گران کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که از ماه گذشته تا به این لحظه روند افزایش شدید قیمت محصولات این شرکت در بازار آزاد با قدرت ادامه دارد. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که در روزهای آینده دولت به فکر تغییر نرخ مرجع ارز از سامانه نیما به بازار توافقی باشد. در این صورت شاهد انفجار قیمت‌ها در کارخانه خواهیم بود.

 

شرابط فروش کرمان موتور دی ماه 1401

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب