icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش اقساطی تویوتا راو 4 با افزایش قیمت اعلام شد

شرایط فروش اقساطی تویوتا راو 4 با افزایش قیمت اعلام شد

شرکت ایرتویا در جدیدترین شرایط فروش خود تویویا راوو 4 را با افزایش قیمت همراه کرد.

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" تغییر تعرفه های گمرکی باعث گردید که محصولات وارداتی با افزایش قیمت قابل توجهی در بازار روبرو شود. درست پیش از بازگشایی ثبت سفارش تویوتا راو 4 با قیمتی حدود 310 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می گردید.

حالا هم شرکت تویوتا با توجه به تغییر تعرفه مجبور شده است که قیمت کراس اور راو 4 را  به 310 میلیون تومان برساند. در جدیدترین شرایط فروش این خودرو در سه تیپ مختلف یا در رنج قیمیتی 299 میلیون تا 310 میلیون تومان با شرایط اقساطی بفروش می رسد.

البته شرکت های خودروی سعی می کنند با مانور تبلیغاتی بر روی قیمت های جدید خود اینگونه القا نمایند که افزایش قیمت اعمال شده کمتر از میزان افزایش تعرفه ها بوده است . اما کافی است توجه نمایید که خودروهای عرضه شده همگی مدل 2017 هستند که پیش از بسته شدن سامانه ثبت سفارش ،توسط شرکت های داخلی ثبت شده  و وارد گمرک کشور شده اند.برای باز شدن این مسئله کافی است به قسمت پیش فروش  تویوتا راو 4 با تحویل 180 و 120 روز دقت نمایید مشخص است که قیمت نهایی مشخص نشده است و طبق زیر آن قیمت نهایی به زمان تحویل موکول گردیده است.

در نتیجه مطمئنا قیمت جدید محصولات وارداتی با مدل 2018 بسیار فراتر از قیمت های اعلام شده کنونی خواهند بود و این ترفند ویژه یک به یک در تمامی وارد کنننده های داخلی در حال اجرا می باشد.

شرایط فروش تویوتا راو 4

شرایط فروش تویوتا راو 4

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب