icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش تبدیل محصولات ایران خودرو اعلام شد

شرایط فروش تبدیل محصولات ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه طرح تبدیل خودروهای ثبت نامی خود را اعلام کرد.

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-پس از آنکه سایپا نتوانست بدلایل خروج شرکایش محصولات ثبت نامی رنو را تحویل دهد و طی اطلاعیه خواست که ثبت نام کنندگان ،ساندرو را با پراید تعویض نمایند حال نوبت ایران خودروشده است  تا طی اعلامیه طرح تبدیل محصولات خود را اعلام کند. البته وضعیت در ایران خودرو به اسفناکی سایپا نیست چرا که ایران خودرو بیشتر محصولات خود اعم از 2008 را می تواند تحویل دهد و در مواردی خاص  تبدیل را به مشتریان خود اعلام داده است. برای مثال ایران خودو دیگر پژو 405 TU5 را تحویل نخواهد داد بجای آن پژو 405 SLX را تحویل می دهد.

همچنین ایران خودرو مانند سایپا قادر به تحویل محصولات رنو از قبیل تندر 90 و تندر90 پلاس نیست و کراس اور چینی اچ سی کراس را جایگزین آن کرده و البته قابل ذکر است که ایران خودرو اجباری برای این طرح تعیین ننموده است و ثبت کنندگان بنا به دلخواه می توانند رد این طرح شرکت نمایند.

همچنین مشخص است که سوزوکی هم  قصد ادامه همکاری با ایران خودرو را ندارد و خریداران این خودرو مجبور خواهند بود به جای این ژاپنی ،کراس اوور چینی هایما را تحویل بگیرند

در اطلاعیه این شرکت آمده است :

شرايط تبديل متمركز و پيوسته آذرماه 97 از تاريخ 97/09/03 الي 97/09/30 راس ساعت 9 صبح مطابق شـرايط و جداول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان محترم براي مشتريان مربوطه اطلاع رساني كافي نمايند.

 

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

١ .شرايط اين بخشنامه صرفا جهت تبديل خودروي قرارداد مشتريان بود و كاملا اختياري مي باشد و فقط بنا به درخواست مشتريان محترم قابل اقدام است.

توجه: لازم به ذكر است كه اعلام رضايت كتبي مشتري در محل نمايندگي جهت تبديل، شرط اساسي انجام فرآيند تبديل در سيستم نمايندگي مي باشد و ضروريست نمايندگان محترم ضمن رعايت اين موضوع كليه تمهيدات لازم براي جلوگيري از بروز شكايات حقوقي مشتريان در خصوص اين بخشنامه را در نظر بگيرند.

٢ .اين بخشنامه جهت تبديل خودروي قراردادهايي تنظيم و برنامه ريزي شده است كه از نوع پيش فروش و داراي دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنها منقضي شده باشد.

٣ .قيمت فروش تمام خودروهاي قيد شده در مقصد تبديل، بر اساس آخرين ليست قيمت مصوب ماهانه شركت و دستور العمل هاي جاري قيمت گذاري تعيين مي گردد.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب