icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش دایون Y5 کیان موتور وارنا اعلام شد/جدول فروش

شرایط فروش دایون Y5 کیان موتور وارنا اعلام شد/جدول فروش

صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش شاسی بلند گمنام چینی دایون Y5 را بصورت رسمی اعلام کرد.گارانتی 3 ساله اعلام شده توسط این شرکت که همسان با مدت زمان گارانتی محصولات ایران خودرو است نشان از عدم اعتماد کیان موتور وارنا و صنایع خودروسازی ایلیا به این گمنام چینی است.

چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-صنایع خودروسازی ایلیا مدتی است کمپین تبلغاتی خود برای معرفی شاسی بلند چینی گمنام خود( حتی در چین) را برای معرفی به بازار ایران شروع کرده است. حالا این شرکت قرار است بصورت رسمی از شنبه 9 بهمن فروش دایون Y5 را استارت بزند تا رسما به بازار کشور وارد شود.

نکته مهم در خصوص ابلاغیه فروش این شرکت گارانتی 3 ساله این خودرو است . در روزگاری که هر روز خودروسازان در پی افزایش بالا بردن میزان مدت زمان گارانتی محصولات خود هستند کیان موتور ورانا عرضه کننده این خودرو تنها 3 سال برای محصول جدید خود در نظر گرفته که این مدت برابر با مدت زمان گارانتی محصولات ایران خودرو و سایپا است. همین امر نشان می دهد که کیان موتور وارنا و شرکت تولید کننده چینی آن به محصول خود چندان اعتمادی ندارند که این میزان را برای محصول خود برگزیده اند. این در حالی است بعنوان مثال خودرویی قدیمی نظیر تیگو 5 با گارانتی 5 ساله عرضه می شود.

نکته بعدی قیمت دایون Y5 است . این شرکت قیمت 932 میلیون تومانی برای فروش اعلام کرده که شامل مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های دیگر است. قیمت مورد نظر نسبت به دیگر چینی های موجود در بازار چندان چشمگیر نیست چرا که محصولا گروه بهمن دارای قیمتی به مراتب پایین تر و دارای ظاهر جذاب و امکانات بیشتری هستند. تنها نکته مثبت دایون Y5 دودیفرانسیل بودن و ساختار مستقل از شاسی آن است که این خودرو را در زمره شاسی بلند ها قرار می دهد اما ظاهر نازیبا و کیفیت پایین به مذاق ایرانی ها خوش نخواهد امد .اما به هر حال بازار محدود ایران منجر خواهد شد که این گمنام چینی هم در ایران به فروش برسد .

در نهایت سئوال این است اگر کمی شرایط بازار بهتر بود آیا این چینی گمنام با این قیمت  در بازار بفروش میرفت؟این سئوالی است که باید مسئولین جوابگو باشند.

برای آشنایی با دایون Y5 بهتر است بخوانید:

معرفی و بررسی دایون Y5 کیان موتور وارنا ؛ یک چینی ناآشنای دیگر و تکرار احتمالی تجربه ای تلخ

ماجرای صنایع خودروسازی ایلیا و پوشاندن ضعف دایون y5 در بیلبورد های تبلیغاتی

 

شرایط فروش دایون Y5

 

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب