icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش راین R3 با افزایش قیمت/ اسفند 1401

شرایط فروش راین R3 با افزایش قیمت/ اسفند 1401

شرکت خودروسازان راین برنامه دارد تا از صبح امروز مورخ ۱ اسفند ۱۴۰۱، فروش راین R3 را آغاز کند. برای همین شرایط فروش این خودروی چینی با افزایش قیمت اعلام شده است.

دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در شرایط فروش جدید راین R3 که توسط خودروسازان راین اعلام شده است، با افزایش قیمت ۸۰ میلیون تومانی مواجه هستیم. این شرکت خودروساز قیمت مصوب آر ۳ را ۵۷۹ میلیون تومان اعلام کرده و مشتریان می توانند این خودروی هاچ بک یا همان هاچ بک کراس مونتاژی را با مدل ۱۴۰۲ و موعد تحویل ۳۰ روز کاری خریداری کنند. در این طرح فروش راین R3 با رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری عرضه می شود. گارانتی این خودرو ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر اعلام شده است و در صورت بروز تاخیر در تحویل راین R3، خودروسازان راین سود تاخیر ۲ درصد را به صورت ماهانه به مشتریان می پردازد.

نکته قابل توجه در مورد این شرایط فروش، اعلام قیمت جدید برای R3 با عددی فراتر از بازار آزاد است. در حال حاضر دلالان و فروشندگان این خودرو، قیمت ۵۵۰ تا ۵۷۵ میلیون تومان را برای این خودروی هاچ بک اعلام می کنند. البته که مدل خودروهای فروشی ۱۴۰۱ است و در این طرح فروش، خودروسازان راین برنامه عرضه R3 را با مدل ۱۴۰۲ دارد.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب